Gå til innhold

Komplett . no - Seine leveringstider!


Anbefalte innlegg

Bestillte noen varer fra komplett for 01.08. Ordren er fremdelse ÅPEN, 4 dager senere. Snakker om elendig service fra en butikk som faktisk var noe å skryte av en gang i tiden. Nå virker det som den er drevet fra et gutterom. :nei: Andre som opplever EKSTREM treg leveranse fra komplett ?

Endret av The_Miracle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De tregeste (av de pålitelige) butikkene har vel 1-4 virkedager før ordren er behandlet, så syns ikke dette er noe å hyle om enda.

 

Men etter min mening bør den være behandlet innen mandag ettermiddag.

9204650[/snapback]

Mandag? EN UKE etter jeg plasserte bestillingen? Tror ikke det... vanlig er å få den sendt avgårde 1-2 dager etter bestilling. SENEST.

Lenke til kommentar

Komplett har veldig mye å gjøre for tiden, og da jeg spurte sist jeg bestilte sa han at de lå tre-fire dager bak skjema med de fleste ordrer. Dette på grunn av omstrukturering av lager og overgang til nytt CRM-system, tror jeg det var. Er uansett veldig fornøyd med kompletts service både før og etter salg. Det er nok neppe drevet fra et gutterom

Lenke til kommentar
De tregeste (av de pålitelige) butikkene har vel 1-4 virkedager før ordren er behandlet, så syns ikke dette er noe å hyle om enda.

 

Men etter min mening bør den være behandlet innen mandag ettermiddag.

9204650[/snapback]

Mandag? EN UKE etter jeg plasserte bestillingen? Tror ikke det... vanlig er å få den sendt avgårde 1-2 dager etter bestilling. SENEST.

9204654[/snapback]

 

Erm, 5 dager. Du må også ta med i beregningen at det er helg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

det var akkurat likedan i fjor på denne tiden, pga skolestart, ferieslutt osv. Jeg kan skjønne at de har mye å gjøre, men slik treghet fører uansett til at mange velger å gå til konkurrenten. det gjorde jeg, og fikk varene på et par dager.

Lenke til kommentar
Kos deg med høyrehånda i helgen, så får du ut litt aggresjon

 

God idè!

 

BTW så leste en venninne av meg en jobbannonse her om dagen der en del av stillingsbeskrivelsen var "ad-hoc-oppgaver"

Hun spurte meg om hva ad-hoc-oppgaver var så hun var forbedredt på intervjuet, så jeg henviste henne videre til urban dicionary

 

Ble veldig OT, men moro likevel

 

 

5 dager for å få bestillingen behandlet? Ikke noe å klage over? Jobber dere hos Komplett?

Hadde avbestillt med en gang, og brukt pengene hos noen som faktisk gidder.

 

Det er det som er fint med konkurranse.. Er man ikke fornøyd med èn, kan man gå til en annen :thumbup:

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

antallet kunder skal strengt tatt ikke ha noe å si. da er det bemanningen det er noe feil med. nå mener jeg med unntak av eventuelle tekniske problemer de måtte ha akkurat nå. min personlige mening er at komplett har tapt seg noe voldsomt hva service og oppfølging angår, hvertfall for en privat enkeltkunde. det virker ikke som småordrer blir prioritert, og det er dårlige greier. et bedre alternativ i MINE øyne: Netshop.no . som sagt så er dette min personlige oppfatning, og jeg har ingen tall til å forankre argumentet, bare erfaring.

Lenke til kommentar
5 dager for å få bestillingen behandlet? Ikke noe å klage over? Jobber dere hos Komplett?

Hadde avbestillt med en gang, og brukt pengene hos noen som faktisk gidder.

9204695[/snapback]

 

Det var da "VELDIG" så du blåste ut da. Altså hvis man har punktert et dekk på bilen eller har motorhavari og ringer Falcken eller Viking, mens det er 20 andre i køen forran deg som har et eller annet problem så er det ikke det at Falcken eller Viking "ikke" gidder, men det er stor pågang hos dem, og man må fint vente i kø.

 

Jeg skjønner at det er frustrerende å kjøpe deler online noen ganger, men så sjekk andre butikker online, sjekk Elkjøp, Lefdal Computer City hvis du bor i nærheten noen av dem, slik jeg gjorde det da jeg kjøpe min siste MX518 mus, fant ut at jeg ikke "tapte" så mye på det.

 

Så jeg syntes ikke man har rett til så si "noen som gidder" for komplett gjør en formidabel jobb og prøver å hente seg inn igjen så fort som mulig. Det er heller ingen som sier at du må handle hos Komplett hvis du er misfornøyd med behandlingstiden. Men ting tar tid hvis man har hatt havari og att på til har ferieavvikling. (det er min mening da) :)

 

Frankie

Endret av frank_jarle
Lenke til kommentar

Det var da "VELDIG" så du blåste ut da. Altså hvis man har punktert et dekk på bilen eller har motorhavari og ringer Falcken eller Viking, mens det er 20 andre i køen forran deg som har et eller annet problem så er det ikke det at Falcken eller Viking "ikke" gidder, men det er stor pågang hos dem, og man må fint vente i kø.

9204728[/snapback]

 

Hvis man har et punktert dekk, og må få hjelp av Falcken, og ringer de og de sier at vent der, vi har en ledig bil som kan komme og hente deg om 3 dager, og jeg ringer til Viking og de sier at "Jepp, vi kommer om 20 minutter og hjelper deg".

Har jeg da noen som helst grunnt il å kjøpe mine tjenester ifra Falcken?

Eller rettere sagt, skal jeg fortsette å "sitte i kø" hos Falcken?

 

Det finnes mange webshopper dere ute, mange som faktisk sender pakken dagen etter, til og med på sommeren. Jeg hadde avbestillt med en gang.

Lenke til kommentar

Det var da "VELDIG" så du blåste ut da. Altså hvis man har punktert et dekk på bilen eller har motorhavari og ringer Falcken eller Viking, mens det er 20 andre i køen forran deg som har et eller annet problem så er det ikke det at Falcken eller Viking "ikke" gidder, men det er stor pågang hos dem, og man må fint vente i kø.

9204728[/snapback]

 

Hvis man har et punktert dekk, og må få hjelp av Falcken, og ringer de og de sier at vent der, vi har en ledig bil som kan komme og hente deg om 3 dager, og jeg ringer til Viking og de sier at "Jepp, vi kommer om 20 minutter og hjelper deg".

Har jeg da noen som helst grunnt il å kjøpe mine tjenester ifra Falcken?

Eller rettere sagt, skal jeg fortsette å "sitte i kø" hos Falcken?

 

Det finnes mange webshopper dere ute, mange som faktisk sender pakken dagen etter, til og med på sommeren. Jeg hadde avbestillt med en gang.

9204742[/snapback]

 

Nei, det er det jeg mener hvorfor skal du da gå for Komplett, men nå e rjo Komplett en av norges største webshopper, og gå for andre som er mindre er jo absolutt en god mulighet, har selv gjort det med gode resultater, og det er ikke siste gangen jeg kjøper fra noen andre enn Komplett, ikke for di at jeg misliker Komplett for det gjør jeg ikke. Men jeg syntes det er greit å støtte opp om mindre webshoper også for det er mange av de som leverer fantastisk service :)

 

Det jeg hengte meg opp i var "noen som gidder" for jeg tror faktisk at Komplett gidder, men TTT (ting tar tid) å hente seg inn igjen, det er det som var mitt poeng :):thumbup:

 

Men jeg skjønner veldig godt poenget ditt :yes:

 

Frankie

Lenke til kommentar

Har Komplett mye å gjør for tiden, noe jeg vet de har, så har de en unskyldning som er helt grei i mine øyne, jeg har handlet mye hos Komplett og synes både service og levering har vært helt upåklagelig, hvis du skal syte så for leveringstiden så er det jo bare til å bestille en annen plass da vel og ja det er jo ferie og da går ting tregere.

Lenke til kommentar

Som arbeidsgiver selv vet jeg at det ikke er lett å få nok arbeidskraft nå for tiden.

Komplett jobber til og med i helgene og min erfaring er at hvis du bestiller i helgen har du varene til tirsdag/onsdag. Bestiller du på en tirsdag/onsdag har du også varene til ondsdagen i uken etter.

Har selv kanselert en del ordre ettet at de har stått i åpen status etter 4 dager.

Før sommeren kom varene etter 3-4 dager og forhåpentligvis vil dette bli vanlig igjen når de kommer i orden etter ferieavvikling og div. andre ting.

Må jo innrømme at de ikke er den billigste nettbutikken, men jeg har brukt dem pga den gode servicen og pakkesporings systemet deres.

Endret av Digitalis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...