Gå til innhold

Dell lanserer supertynn bærbar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig! My prayers have been answered!

 

Kanskje ikke det beste grafikkkortet around, men bra nok til å kjøre litt spill. Den ser jo råstilig ut, er liten og nett og de har brukt kvalitetsmateriale. Fantastisk. Knall pris også. Dette liker jeg!

 

Tror jeg bestiller denne faktisk :)

Lenke til kommentar

tøff pc.. så absolutt.. men til 25000 med 2,4ghz og SSD harrdisk der disse 2 utgjør alene 12000 er litt DRØYT!.. starter på 8,690.00 med "crappy" oppsett.. så er det absolutt ikke verst..

 

rediger: 2,4ghz er vel en flaskehals i det oppsettet?!

Endret av Valent
Lenke til kommentar

Må si denne er nær drømme bærbaren ja. Liker HDMI, dedikert skjermkort, 2MP kamera og mulighet for fritt konfiurere og velge farger osv. Jeg havnet på litt over 16000,- med 2GHz CPU, 8400GS, 200SATA og LED skjermen. Synes ikke det er så værst pris, når du tenker på hva du får. Dette er jo en av de slankeste bærbare i denne kategorien :dribble:

Lenke til kommentar

Den billigste oppsettet var ikke så værst, effektgjerrig, litt synd den delen var man må velge mellom en 2 megapixel og 0.3, når det kommer til skjerm valg, skulle ha hatt 2.0 på begge, bare teit at du må betale mer for dårligere cam, bare pga baklysløsning. og at man må velg om man skal ha innebygd blåtann, og wifi kort med N "standard", teit det også, santa rosa settene skal ha dette...

Lenke til kommentar
Dell er fortsatt ikke helt i mål, synes jeg.

 

Lavere vekt (ta nå ut den fordømrade CD/DVD-brenneren)

og litt høyere skjermoppløsning (1400x900?), så hadde vi begynt å nærme oss.

 

Lurer også på batterikapasiteten på denne.

 

 

T

8963549[/snapback]

EEehm, sry for den, tenkte på feil Dell Pc :p

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar
tøff pc.. så absolutt.. men til 25000 med 2,4ghz  og SSD harrdisk der disse 2 utgjør alene 12000 er litt DRØYT!.. starter på  8,690.00 med "crappy" oppsett.. så er det absolutt ikke verst..

 

rediger: 2,4ghz er vel en flaskehals i det oppsettet?!

8963202[/snapback]

 

EHM...? Oppdater deg litt på hardware fronten...

Lenke til kommentar

Bærbare pcer har forbedret seg med årene. Rart :p

 

Angrer litt på at jeg kjøpte bærbar for et halvt år siden nå. Men det hadde jeg sikkert gjort om et halvt år om jeg hadde kjøpt en i dag også.

 

Denne så jo riktig så fin ut. Nesten likhetstrekk mot MacBook Pro.

 

tøff pc.. så absolutt.. men til 25000 med 2,4ghz  og SSD harrdisk der disse 2 utgjør alene 12000 er litt DRØYT!.. starter på  8,690.00 med "crappy" oppsett.. så er det absolutt ikke verst..

 

rediger: 2,4ghz er vel en flaskehals i det oppsettet?!

8963202[/snapback]

2,4 GHz (C2D) er vel det beste du kan få til laptoper i dag. Man kan ikke sammenligne prosessorer ved å se hvor mange GHz den har.

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...