Gå til innhold

LG Prada er i butikkene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne har da vært i butikkene i en uke nå hvertfall.

 

Tinki Winki: Ikke så mange som får lov til å selge den nå. Skal du ha den nå må du handle i noen av de 3 kjedene som har den per dags dato.

8892041[/snapback]

Hvilke kjeder/butikker er dette snakk om da ?

Lenke til kommentar
Denne har da vært i butikkene i en uke nå hvertfall.

 

Tinki Winki: Ikke så mange som får lov til å selge den nå. Skal du ha den nå må du handle i noen av de 3 kjedene som har den per dags dato.

8892041[/snapback]

Hvilke kjeder/butikker er dette snakk om da ?

8894659[/snapback]

Expert, Telekiosken og Telebutikken så vidt jeg har fått det med meg.

Det meste om Prada'en på dette forumet finner du her.

Endret av datating
Lenke til kommentar
Denne har da vært i butikkene i en uke nå hvertfall.

 

Tinki Winki: Ikke så mange som får lov til å selge den nå. Skal du ha den nå må du handle i noen av de 3 kjedene som har den per dags dato.

8892041[/snapback]

 

 

sist igår har jeg ringt butikkene her i drammen men ingen hadde den på lager enda håper de får den snart, skal ringe å høre i dag også..

Lenke til kommentar

LG har ikke laget en eneste god mobil så vil ikke tro denne er noe bedre, og man ser han må trykke 3-4 ganger ene gangen på skjermen for å komme inn på meny greia. LG har ikke per idag laget en eneste god vanlig mobil og gir seg ut på dette, tror ikke den blir en slager annet enn for de som mener design går fremfor alt

Lenke til kommentar
Denne har da vært i butikkene i en uke nå hvertfall.

 

Tinki Winki: Ikke så mange som får lov til å selge den nå. Skal du ha den nå må du handle i noen av de 3 kjedene som har den per dags dato.

8892041[/snapback]

 

 

sist igår har jeg ringt butikkene her i drammen men ingen hadde den på lager enda håper de får den snart, skal ringe å høre i dag også..

8895047[/snapback]

 

 

 

åå gud tror nesten ikke at det er sant jeg har nå bestilt prada'en hos elkjøp kundeservice for kun 4295,- det er helt utrolig uten abonnement..

 

gleder meg sinnsyk mye til den kommer i posten nå. :dribble::D

Lenke til kommentar
åå gud tror nesten ikke at det er sant jeg har nå bestilt prada'en hos elkjøp kundeservice for kun 4295,- det er helt utrolig uten abonnement..

 

gleder meg sinnsyk mye til den kommer i posten nå. :dribble:  :D

8895733[/snapback]

Det var da rart... snakket med to forskjellige kundebehandlere der uavhengig av hverandre og ingen av de hadde en dato på når den kom inn og de hadde ikke fått noen pris på den enda.

Lenke til kommentar
LG har ikke laget en eneste god mobil så vil ikke tro denne er noe bedre, og man ser han må trykke 3-4 ganger ene gangen på skjermen for å komme inn på meny greia. LG har ikke per idag laget en eneste god vanlig mobil og gir seg ut på dette, tror ikke den blir en slager annet enn for de som mener design går fremfor alt

8895195[/snapback]

Har du i det hele tatt prøvd shine?

 

LG lager mange gode telefoner, selv om at de ikke er i fra vesten så hindrer det dem ikke de i å lage nydelige telefoner som også har mye utstyr.

 

PS: Hvorfor roser du iPhone med at den gir konkurranse når denne var først :innocent:

Lenke til kommentar
LG har ikke laget en eneste god mobil så vil ikke tro denne er noe bedre, og man ser han må trykke 3-4 ganger ene gangen på skjermen for å komme inn på meny greia. LG har ikke per idag laget en eneste god vanlig mobil og gir seg ut på dette, tror ikke den blir en slager annet enn for de som mener design går fremfor alt

8895195[/snapback]

Hum, er nok bare Expert, Telekiosken og Telebutikken som har til daks dato "lov" å selge den i Norge, så dette hører ut som ein feil i fra kundebehandlers side.. :hmm: (Noe også prisen kan tyde på.. :innocent: )

 

Ps. Telefonen i seg selv, kom vel inn til de 3 "butikkene" for en 3 ukers tid siden..

 

.:CyberMan:.

Endret av .:CyberMan:.
Lenke til kommentar

Jobbet med folk som har hatt LG fra tid til annen, muligens kanskje de er bedre med Shine mobilen, jeg sier det bare er bra for mobil markedet nye merker kommer med mobiler, om det er Apple eller ja saab(om di skulle laget mobil) Greit med noen nye navn og utviklere på mobil fronten, prisene vil nok gå ned for brukerene også etterhvert

 

 

 

 

 

LG har ikke laget en eneste god mobil så vil ikke tro denne er noe bedre, og man ser han må trykke 3-4 ganger ene gangen på skjermen for å komme inn på meny greia. LG har ikke per idag laget en eneste god vanlig mobil og gir seg ut på dette, tror ikke den blir en slager annet enn for de som mener design går fremfor alt

8895195[/snapback]

Har du i det hele tatt prøvd shine?

 

LG lager mange gode telefoner, selv om at de ikke er i fra vesten så hindrer det dem ikke de i å lage nydelige telefoner som også har mye utstyr.

 

PS: Hvorfor roser du iPhone med at den gir konkurranse når denne var først :innocent:

8898333[/snapback]

Lenke til kommentar
åå gud tror nesten ikke at det er sant jeg har nå bestilt prada'en hos elkjøp kundeservice for kun 4295,- det er helt utrolig uten abonnement..

 

gleder meg sinnsyk mye til den kommer i posten nå. :dribble:  :D

8895733[/snapback]

Det var da rart... snakket med to forskjellige kundebehandlere der uavhengig av hverandre og ingen av de hadde en dato på når den kom inn og de hadde ikke fått noen pris på den enda.

8896763[/snapback]

 

 

 

det har jeg også det ene sa at han kunne bestille den for meg for 6000 ok jeg skal tenke sa jeg ,så ringte jeg på nytt å fikk den herlige priser :dribble:

Lenke til kommentar
åå gud tror nesten ikke at det er sant jeg har nå bestilt prada'en hos elkjøp kundeservice for kun 4295,- det er helt utrolig uten abonnement..

 

gleder meg sinnsyk mye til den kommer i posten nå. :dribble:  :D

8895733[/snapback]

Det var da rart... snakket med to forskjellige kundebehandlere der uavhengig av hverandre og ingen av de hadde en dato på når den kom inn og de hadde ikke fått noen pris på den enda.

8896763[/snapback]

 

 

 

det har jeg også det ene sa at han kunne bestille den for meg for 6000 ok jeg skal tenke sa jeg ,så ringte jeg på nytt å fikk den herlige priser :dribble:

8902527[/snapback]

Så sjansen er stor for at dere har misforstått hverandre eller noe sånt da? F.eks. at han snakker om KE970 (Shine) istedenfor eller noe sånt. ;) Begge jeg snakket med sjekket prislisten sin og ingen av de fant en eneste bekreftet pris på KE850.

Lenke til kommentar
åå gud tror nesten ikke at det er sant jeg har nå bestilt prada'en hos elkjøp kundeservice for kun 4295,- det er helt utrolig uten abonnement..

 

gleder meg sinnsyk mye til den kommer i posten nå. :dribble:  :D

8895733[/snapback]

Det var da rart... snakket med to forskjellige kundebehandlere der uavhengig av hverandre og ingen av de hadde en dato på når den kom inn og de hadde ikke fått noen pris på den enda.

8896763[/snapback]

 

 

 

 

 

 

det har jeg også det ene sa at han kunne bestille den for meg for 6000 ok jeg skal tenke sa jeg ,så ringte jeg på nytt å fikk den herlige priser :dribble:

8902527[/snapback]

Så sjansen er stor for at dere har misforstått hverandre eller noe sånt da? F.eks. at han snakker om KE970 (Shine) istedenfor eller noe sånt. ;) Begge jeg snakket med sjekket prislisten sin og ingen av de fant en eneste bekreftet pris på KE850.

8902579[/snapback]

 

 

 

nei da har dobbelsjekket flere ganger hun gikk in på lg sin hjemmeside for å være sikker lg ke 850 garantert.

 

men se hva jeg fant nå

 

 

http://www.pixmania.com/no/no/528543/art/l...teStock_no&idt= :dribble::D

Lenke til kommentar
Hos Pixmania kommer vel 25% mva i tillegg, gjør det ikke?

8902658[/snapback]

 

neii, jeg vet ikke men jeg har bestilt produkter hos pixmania før kom ikke noe i tilleg til den prisen som står der, litt dyr frakt i forhold til andre men det var jo grei pris på prada. :)

Lenke til kommentar
Hos Pixmania kommer vel 25% mva i tillegg, gjør det ikke?

8902658[/snapback]

 

neii, jeg vet ikke men jeg har bestilt produkter hos pixmania før kom ikke noe i tilleg til den prisen som står der, litt dyr frakt i forhold til andre men det var jo grei pris på prada. :)

8902686[/snapback]

Iallefall så er det mange andre som har fått moms/toll tillegg, da denne blir sent i fra utlandet.. Å slikt noe blir d moms/toll av. ;)

 

Less her for brukernes erfaringer.. https://prisguiden.no/shop_review.p...=251&act=review (Hum.. et snitt på bare 2.67 va itte d beste, gitt.. :/ )

 

Sitat:

 

""""Bestilte GO 910 03.05. 07 - på en meget uoversiktlige netbutikken som lovet levering innen 3-4 dager, til en pris som ikke er reel. Etter 11 dager kommer pakken og den virkelige prisen.

Kære folk, IKKE gjør samme tabbe som meg, finn en annen butik! Det er noen som er seriøse.""""

 

Ps. Nå er det også mange positive karakterer der, så les dem alle, da denne aline ikke er reprensiv for hele nettstedet aline.. :)

 

.:CyberMan:.

Endret av .:CyberMan:.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...