Gå til innhold

HTC lanserer egen "iPhone"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne var jo faktisk litt kul! Et litt "proffere" alternativ til LG Prada.. Noen som vet noe om pris og tilgjengelighet i Norge? Om den skal lanseres og være tilgjengelig fra 12. juni burde det jo dukke oppe noe mer rimelig snart..

 

Edit:

 

Mente juni ja :blush:

Endret av MaxCPU
Lenke til kommentar
Hvorfor skal absolutt alt som har lignende funksjon som et apple produkt sammenlignes opp mot det? HTC lanserer Touch telefon! IKKE iPhone! Blir mektig lei dette her..  :mad:

8789067[/snapback]

 

Ikke sant? Det har vært pdaer med touchscreen på markedet i årevis nå, men med en gang Apple annonserer noe med den formfaktoren og interaksjonstypen er plutselig alt en kopi av dem...

Lenke til kommentar
Hva er specen på denne ? Hvis den skal ta innersvingen på Apple så må jo mye annet være bedre. Hva er bedre ? Kamera ? Wifi ? MP3-spiller ? Lyd ? Størrelse ? GPS ?

8789164[/snapback]

 

Innersvigen, hvis du leser artikkelen, er at den kommer før iPhone. Hva den er bedre på vet vi ikke, ettersom iPhone ikke er testet, men litt bedre spec har den jo.

Lenke til kommentar
Den ser jo meget fristende ut, men kommer den ned i lommen.. Ser ganske bred ut, men iphone skal jo være større om jeg ikke leste feil.... Men absolutt fristende... Får håpe den ikke blir for dyr da

8789814[/snapback]

 

Leste et eller annet sted, at en pris på 400 pund ville være naturlig.. Men hva vet jeg :)

Lenke til kommentar

Men går det an å legge inn andre "opprativsystemer" eller "programmer" som apple iphone ? Eller må du nøye deg med Windows Mobil 6.0? Så jeg kan f.eks bruke Mac OS X, Palm, UIQ og Series 60? Det vil si at det kan bli muligheter for å installere tredjeparts programvare eller ikke? Isåfall går det an å bytte underveis=? eller velge når telefonen starter?

Lenke til kommentar

Svak prosessor, svak oppløsning, svakt kamera (ikke veldig viktig) og mangel på HSDPA...

 

Likevel ble jeg fristet :) WM6 med forbedret fingerbruk og forhåpentligvis på en genial måte, kan gi langt mer muligheter enn hva iPhone så langt har vist..

 

Gleder meg til å se litt live-videoer av hastigheten. På demoen på siden ser man jo allerede at den må vente med bilder og sånt når den bruker kube-visningen.

Lenke til kommentar

Husk at det er ingen 3G eller Turbo 3G / Super 3G på den og det vil kanskje iPhone få innen europa ! Så det er ikke sikkert at HTC Touch vil slå iPhone ... I tillegg skal iPhone etterhvert få muligheter for å installere tredjeparts programvare på den ! Det betyr jo forsatt at HTC ikke ligger så langt foran Apples iPhone og at HTC ikke burde ta seieren på forskudd!

Lenke til kommentar
Husk at det er ingen 3G eller Turbo 3G / Super 3G på den og det vil kanskje iPhone få innen europa ! Så det er ikke sikkert at HTC Touch vil slå iPhone ... I tillegg skal iPhone etterhvert få muligheter for å installere tredjeparts programvare på den ! Det betyr jo forsatt at HTC ikke ligger så langt foran Apples iPhone og at HTC ikke burde ta seieren på forskudd!

8790368[/snapback]

 

Hehehe, men iPhone har ikke noen form for 3G nå. Og det er mulig den får det i Europa, men da sier jeg at det er mulig at HTC kommer med en ny telefon innen iPhone kommer til Europa, som har dette.

Og hvem har sagt noe om å slå iPhone?

Etterhvert skal kanskje iPhone få muligheten til å installere 3. parts program. Men dette kan man idag på alle HTC sine telefoner.

Nekter å tro at HTC tar noen seier på forskudd her. Skjønner ikke hvor du får det fra.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...