Gå til innhold

Beste bilspill til G25?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ville testet ut Richard Burns Rally og kanskje Grand Prix Legends.

8746681[/snapback]

 

Har prøvt Richard Burns Rally, men force feedbacken funker ikke der. Når jeg går inn på options å skal teste feedbacken, skal ratte svinge til venstre så til høgre og så stilles tilbake til midten, men ingenting skjer. Derfor er det ikke noe gøy å spille, har ingen kjøre følelse :hmm:

Lenke til kommentar

Hmm, det funker fett hos meg, og jeg har Driving Force Pro, som kjører på de samme driverne og sikkert er mer eller mindre samme rattet sett bort fra innpakningen og ekstrautstyret. Prøvd å oppdatere alt mulig og laste ned siste versjon av Logitech-programvaren? Det er ikke alltid slike ting er så plug and play som man skulle ønske, av og til må man knote litt rundt for å få det til å funke.

Lenke til kommentar
Hmm, det funker fett hos meg, og jeg har Driving Force Pro, som kjører på de samme driverne og sikkert er mer eller mindre samme rattet sett bort fra innpakningen og ekstrautstyret. Prøvd å oppdatere alt mulig og laste ned siste versjon av Logitech-programvaren? Det er ikke alltid slike ting er så plug and play som man skulle ønske, av og til må man knote litt rundt for å få det til å funke.

8746859[/snapback]

 

Hehe...ja, får prøve det :thumbup:

Lenke til kommentar
En ting som slår meg sånn på sparket: G25 støtter 900* rotasjon, det er jeg ikke sikker på at RBR gjør. Prøv å starte spillet via Profiler og begrens til 270* eller hva det nå er som er standard.

8746971[/snapback]

 

Ok, får prøve det etter skole og jobb, viss jeg får tid ;) Håper det funker :thumbup:

Lenke til kommentar
Hmm, det funker fett hos meg, og jeg har Driving Force Pro, som kjører på de samme driverne og sikkert er mer eller mindre samme rattet sett bort fra innpakningen og ekstrautstyret. Prøvd å oppdatere alt mulig og laste ned siste versjon av Logitech-programvaren? Det er ikke alltid slike ting er så plug and play som man skulle ønske, av og til må man knote litt rundt for å få det til å funke.

8746859[/snapback]

Funker nå :D Lasta ner en patch og h-shift til RBR, så var det gudd :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
En ting som slår meg sånn på sparket: G25 støtter 900* rotasjon, det er jeg ikke sikker på at RBR gjør. Prøv å starte spillet via Profiler og begrens til 270* eller hva det nå er som er standard.

8746971[/snapback]

 

Jeg har satt mitt til 540 i profiler, men det funket fett på 900 før jeg stillte noe på det. Alle (begge) patcher er innstallert?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...