Gå til innhold

Er dette Sony Ericsson P3i?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg skjønner ikke, det er et kjempepotensiale i disse tlfene, den er like tykk hele veien som k810 er? hvorfor har ikke disse bedre kamera? (og nei, jeg tenker ikke på antall mp. se på kameraet, det er unødvendig langt felt inn i tlf, altså tynt og derfor ikke bredt og stort som kunne sluppet inn masse lys osv..)

 

"Det sies at mobilen på bildet vil ha super-3G, i motsetning til P1i. Under panseret finner du også 3G"

 

alle steder jeg ser, så ser folk på umts og hsdpa som noe forskjellig?? den må liksom ikke ha en ny antenne for en ny verson av samme standard? har den edge, har den gprs, ikkesant.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

tanke..

en litt usannsynlig teori man kan ha er at SE samarbeider med operatører fordi det er mer penger å hente i 3gnettet.. eller noe lignende.. (siden de fleste ikke har edge) eller noe.. :shrug:

Lenke til kommentar

Hmm ... Her var det mye rart.

 

Operativsystemet er Symbian UIQ 3.0. Med denne versjonen skal du kunne bruke mobilen fullt ut uten å trenge å røre pekepennen og den trykkfølsomme skjermen.

 

Ikke bruke stylusen eller berøringsskjermen? Hvordan skal du da kunne bruke mobiltelefonen? Skal UIQ 3 fikse dette? Det er akkurat det samme operativsystemet som sitter i P1i, P990i, M600i og W950i, og jeg kan skrive under på at det ikke er lett å bruke mobiltelefonen uten å trykke på skjermen :p

 

Tastaturet er av samme sort som på M600i, P950i og P1i fra svensk-japanerne.

P950i, ja. Det var navnet P990i fikk før den ble lansert. P990i skal det vel stå, men det er jo feil også. Den har ikke det samme tastaturet som M600i og P1i.

 

Håper virkelig ikke mobiltelefonen kommer i disse fargene. De var direkte stygge :p

Lenke til kommentar

alle UIQ enheter har vel hatt ett scroll-hjul på venstre side iirc.

 

kan det være dem har fikset på hvordan dette hjulet blir brukt?

 

og forresten, hvor har megaloman sett bilder av kameraet?

 

jeg ser fint lite av det på amobil.no sine sider i hvertfall...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

Jeg tviler på at de har fikset Jog Dial. På P800, P900 og P910i var dette en fem-veis-tast (nesten som en joystick på siden), men på P990i, M600i, W950i og P1i har denne blitt degradert til en tre-veis-tast. Det ville selvfølgelig ha vært kjempebra om de kunne satt inn den gamle, bedre, Jog Dial, men jeg tviler på at de gjøre det, siden de har brukt den nye og enklere i de fire siste modellene :)

Lenke til kommentar
og forresten, hvor har megaloman sett bilder av kameraet?

 

jeg ser fint lite av det på amobil.no sine sider i hvertfall...

8721715[/snapback]

på sony ericssons sider.

se p1

 

edit: nei, det jeg mente var at p1 er like tykk som k810, og alle disse tlfene er veldig tykke.

mente p1.

Endret av megaloman
Lenke til kommentar

Denne telefonen er allerede avkreftet som falsk. Personen som trikset frem bildet har postet på esato og forklart hele greia.

 

Jeg finner ikke den aktuelle posten akkurat nå, men værtrygg på at dette bare en et konsept.

 

*redigerings*

Operativsystemet er Symbian UIQ 3.0.

 

Dette er ikke helt riktig. Operativsystemet i M og P serien er Symbian 9.* med UIQ 3.* integrert.

Endret av ZiggyStardust
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...