Gå til innhold

Last ned CellFactor: Revolution (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man kan spille spillet uten å ha fysikkprosessoren deres installert, men da får man kun mulighet til å teste to av brettene.

Que? Er det eneste begrensning? Trenger man ikke avansert fysikkprosessor for å kunne spille dette i det hele tatt, da, eller? Eller er det slik at disse to brettene er "simple" nok til at en "vanlig" pc kan dra dem...?

Lenke til kommentar
Eller er det slik at disse to brettene er "simple" nok til at en "vanlig" pc kan dra dem...?

8571969[/snapback]

 

Det er korrekt. Forsåvidt syntes jeg ikke det var noe spesielt bra. Masse fysikk og ting i bevegelse, men i gjengjeld knelte PC'en min, så det blir lite mening. Grafikken er ikke så horribelt bra heller. Grei nok, men ikke mye mer.

Lenke til kommentar

Dårlig optimisert syns jeg. Har en PC med 2gb med minne, E6600 Core 2 og 8800GTS og det gikk bra men ikke så WOPEEE til framerate da.

 

Ellers var gameplayet råttent dårlig, synes de skulle spart seg for alle de spesialkreftene og mechene man kan ta ibruk.

 

Rett og slett ett merkelig spill med altfor lang loading også.

Orker ihvertfall ikke å betale 2500 for å spille ekstra maps i dette spillet.

Lenke til kommentar
Eller er det slik at disse to brettene er "simple" nok til at en "vanlig" pc kan dra dem...?

Nettopp.

 

Denne tråden minner meg forøvrig om det herrens år 1992, hvor en kamerat spurte om han kunne få kopiere min Gravis UltraSound.

 

PS! Spillet suger. Jeg har en rimelig fet PC (type 10k cash, kjøpt for en måned siden) og frameraten gjør det uspillbart. I tillegg hakker lyden (jeg har et semi-proff M-Audio lydkort).

Endret av transistorbass
Lenke til kommentar
Dårlig optimisert syns jeg. Har en PC med 2gb med minne, E6600 Core 2 og 8800GTS og det gikk bra men ikke så WOPEEE til framerate da.

 

Ellers var gameplayet råttent dårlig, synes de skulle spart seg for alle de spesialkreftene og mechene man kan ta ibruk.

 

Rett og slett ett merkelig spill med altfor lang loading også.

Orker ihvertfall ikke å betale 2500 for å spille ekstra maps i dette spillet.

8575653[/snapback]

 

 

Jeg er helt enig.. gikk trasig. og var ikke gøy en gang

Lenke til kommentar

alle spill jeg har prøvd hittil (mange) på min nye PC har jeg klart å kjøre på maks grafikk uten noe spesielt me hakking/lagg... men cellfactor sliter PC'n min med... jeg syns faktisk fullversjonen krever mer enn demoversjonen!

jeg trur faktisk at dem som har laga spillet og ageia har med vilje gjort spillet så krevende at de skal tvinge folk til å kjøpe d kortet... og det at noen her syns at gameplayet er dårlig er vel fordi at det er stortsett uspillbart på de fleste PC'er... mine PC specs ser du under...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...