Gå til innhold

Den store Tremors (Marksommer) tråden!


Groening

Anbefalte innlegg

head-nor.gif

 

Jeg tenkte vi kunne sette sammen en tråd her med alle som liker Tremors (Marksommer) her. Her kan man diskutere og spør spørsmål alt mulig inn Tremors! Så kom hit alle Tremorsfans.

 

Forresten trenger vi ingen spydige kommentarer om Tremors. Jeg vet at det er mange som ikke syns noe om Tremors, men dere kan starte en egen tråd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er den første med Kevin Bacon bra?

8571503[/snapback]

 

Den og nummer 2 er til tider fryktelig underholdene, mye moro.

 

Men treern og firern er så og si bare søppel, eneste grunnen for å se dem er Michael Gross som spiller Burt, han er jo også med i de to første. Nr. 4 er jo også så dårlig at det blir på grensen til moro for å si det sånn...

Lenke til kommentar

Den første filmen er jo en av de ultimate 80-talls filmene og kan ikke en gang sammenlignes med det søppelet vi kaller for oppfølgerne.

 

Skal ikke skjule at det muligens har litt med nostalgi å gjøre, men filmen er jævlig bra. Kjemien mellom Kevin Bacon og Fred Ward er perfekt, man blir dratt inn i handlingen gjennom de to og etter hvert føles det ut som de er kompisene dine. Ellers er skuespillet aldri på skikkelig toppnivå, men manuset gir aldri noen av karakterene mulighet til å bli fremført på det nivået heller. Alle oppfattes som vanlige folk, og passer filmen utmerket. Og slik er resten av filmen, den når egentlig aldri toppnivå på noen områder. Men det trenger den ikke heller.

 

Det er en enkel underholdningsfilm som ikke legger skjul på det og er absolutt en av de beste innen den 'filmgruppen'. Fantastisk humor, deilige pre-CGI effekter med geniale monstre og god flyt i historien. Rett og slett en perfekt måte å tilbringe halvannen time. Dette er kanskje min 'Armageddon' (Dog jeg håper og tror at folk generelt sett liker Tremors bedre enn Armageddon).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...