Gå til innhold

Har du fått med deg at forumet skal oppgraderes?
I utviklingsdagbok #2 snakker vi om det kommende tekstverktøyet og en ny funksjon - klubber!

Foto

Speedball II til XBLA (X360)

7 svar i denne tråden

#1 Joachim_F

Joachim_F

Bruker

• Medlemmer
  • 11 499 innlegg
  •   16. oktober 2002

Skrevet 4. mai 2007 - 09:30

Amigaklassikeren Speedball II finner snart veien til Xbox Live Arcade, sammen med blant annet Tron og Discs of Tron.

Les mer
  • 0

#2 Monkeyboy

Monkeyboy

Bruker

• Medlemmer
  • 2 228 innlegg
  •   30. mars 2006

Skrevet 4. mai 2007 - 10:24

Ble mer fristende å kjøpe Xbox360 nå. Speedball II er en klassiker. Håper også at andre spill laget av Bitmap Brothers vil bli gitt ut. :)
  • 0
"The city is the hardware" Iain Borden

#3 Dragoncrest

Dragoncrest

Bruker

• Medlemmer
  • 1 656 innlegg
  •   4. mai 2006

Skrevet 4. mai 2007 - 15:05

Medgang!! Elsket Speedball II på Amiga, usikker på hvor mange ganger jeg rundet det spillet. Dette blir et hyggelig gjensyn! :D
  • 0

#4 JBlack

JBlack

Bruker

• Medlemmer
  • 9 528 innlegg
  •   26. mai 2004

Skrevet 6. mai 2007 - 16:21

Trist at et av tidenes kuleste spill nå skal være med på å fremme produkter for et av tidenes minst sympatiske selskaper.
  • 0
  • Sitater tatt ut av sin sammenheng er mental snacks for de ignorante og fordomsfulle
  • Ingen kan velge bort demokrati og friheten til å velge uten å først ha en demokratisk frihet til å velge.
  • Gode teorier fungerer aldri bedre enn brukerens forståelse av situasjonen de anvendes på
http://ukorrigert.wordpress.com

#5 Dragoncrest

Dragoncrest

Bruker

• Medlemmer
  • 1 656 innlegg
  •   4. mai 2006

Skrevet 7. mai 2007 - 00:54

Trist at et av tidenes kuleste spill nå skal være med på å fremme produkter for et av tidenes minst sympatiske selskaper.

Vis innlegg

Jaha? Du må kanskje utbrodere dette utsagnet litt mer kanskje? I hvilken sammenheng skal Speedball II liksom "fremme produkter"?
  • 0

#6 zilch

zilch

Bruker

• Medlemmer
  • 358 innlegg
  •   1. mai 2002

Skrevet 8. mai 2007 - 18:27

Speedball 2 :love: Enda en grunn til å kjøpe xbox, jeg hadde mye gøy med dette spillet på amigaen.
  • 0
- Thats right!

#7 Pazleet

Pazleet

Bruker

• Medlemmer
  • 205 innlegg
  •   25. desember 2006

Skrevet 8. mai 2007 - 18:48

Vis innlegg

Det er til 360, ikke PS3.
  • 0

#8 ATWindsor

ATWindsor

Bruker

• Medlemmer
  • 68 909 innlegg
  •   17. april 2002

Skrevet 8. mai 2007 - 20:06

Speedball 2  :love:  Enda en grunn til å kjøpe xbox, jeg hadde mye gøy med dette spillet på amigaen.

Vis innlegg

Personlig morer jeg meg med det på PC (emulator såklart), med to competition pro usb-sticker, en herlig følelse av autensitet. Og spillet er gøy.

AtW
  • 0
"It is not so much that I have confidence in scientists being right, but that I have so much in nonscientists being wrong"
-Isaac Asimov

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere