Gå til innhold

Ny video av Halo 3 (Beta)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer nok til å bli et kanonbra spill. Nytter ikke å vurdere grafikken på et youtube klipp, da oppløsningen + bitrate er altfor lav. Tipper den blir nydelig, bare å glede seg.

Skrevet
Herlig at Assault rifla fra Halo: CE er startvåpenet! Håper menyene blir litt mere stilrene en det der da.

8455484[/snapback]

Mens vi er inne på herlig: Zanzibar remake er confirmed! :thumbup:

Skrevet

Av det som går an å sjå er grafikken ikkje noko å hoppa i taket for, for å seie det mildt. Ser ut akkurat som Alphaversjonen - men elles ser no Halo alltid ut som Halo. :)

Skrevet (endret)
RB for å plukke opp nytt våpen :p men jeg er jo så vant med å trykke på Y. Bubbelshield ser gøy ut :)

8455515[/snapback]

Du er vant til å trykke Y for å plukke opp våpen, ja? Du vet at det er flere enn to våpen i spillet ja? :p

Edit: Hvis ikke du mente Dual Wield, da, forsåvidt...

Endret av MartinLande
Skrevet
Av det som går an å sjå er grafikken ikkje noko å hoppa i taket for, for å seie det mildt. Ser ut akkurat som Alphaversjonen - men elles ser no Halo alltid ut som Halo. :)

8455511[/snapback]

Ser du virkelig det i en video i 320x240 oppløsning? Dessuten har det jo vært klart fra starten av at grafikken i MP er nedtonet i forhold til SP. Merkelig at det er grafikken du kommenterer og ikke noe annet. Var alt det andre såpass bra at du ikke hadde noe negativt å si om det og derfor valgte å kommentere grafikken? :p

Skrevet

Noen som fikk med seg dette idag?

Får sikkert et annet inntrykk når man sitter med den slags TV, i forhold til på YouTube.

Synes forresten de kunne ha driti i det^. Det betyr lavere "terskel" (i mangel av bedre ord...) for oss som ikke har det oppsettet, og ikke har planer om å kjøpe det, med mindre vi vinner i lotto.

Skrevet (endret)
RB for å plukke opp nytt våpen :p men jeg er jo så vant med å trykke på Y. Bubbelshield ser gøy ut :)

8455515[/snapback]

Du er vant til å trykke Y for å plukke opp våpen, ja? Du vet at det er flere enn to våpen i spillet ja? :p

8455544[/snapback]

nei du kødder`? :eek::p

hallo 3 :p

Endret av BloodSpiller
Skrevet

Bubbleshield :wee:

Nei, jeg gleder meg mer og mer til dette spillet, og nå som 4-5 folk i vennekretsen nylig har fått seg 360 m/halo 3 beta gruer jeg meg ikke til 16Mai :w00t:

Skrevet

Bubbleshield in action. :) Virker som det skal 2 fragnades til å for å ta den ut ...

Ellers synes jeg han løper litt for sakte. Håper det blir en form for sprinteknapp som i CoD3.. Savnet det i Halo 2

Skrevet
Deilig å se en remake av Zansibar, da dette var ett av de bedre mapsa (av mangel på et bedre ord) i Halo 2!

8455738[/snapback]

Jeg håper at de kommer med en remake eller etterfølger av Relic. Det var en av de beste banene, etter Lockout. Lockout> Sanctuary> Relic> Zanzibar

Skrevet
Bubbleshield in action.  :)  Virker som det skal 2 fragnades til å for å ta den ut ...

Ellers synes jeg han løper litt for sakte. Håper det blir en form for sprinteknapp som i CoD3.. Savnet det i Halo 2

8455803[/snapback]

granater går jo ikke gjennom, men den 2. granaten kastes på innsiden av skjoldet og ødelegger generatoren.. er nok derfor det blir ødelagt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...