Gå til innhold

Test: Nokia 2626


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt feilinfo jeg fant i testen:

 

2626 har uttak for vanlig 2,5 millimeters minijack-plugg. Med andre ord kan du plugge det vanlige hodesettet ditt rett i telefonen uten overgang.

Den meste normale minijack-standarden er 3,5 mm, ikke 2,5 mm. Dermed trenger du overgang for å bruke vanlig hodesett.

 

Operativsystem: Symbian Series 40

Symbian finnes ikke i kombinasjon med Series 40.

 

Data mobilt: GPRS klasse B

Kategoriseres ikke GPRS-klassene med nummer opp til 10?

 

Synes det godt kan korrekturleses før artikkelen legges på nett - selv om testobjektet er aldri så håpløst ;)

Lenke til kommentar

i slutten av konklusjonen:

Skal du ha en telefon i billigklassen ville vi heller kikket på Nokia 6080. Den koster trehundre kroner mer, men har en helt annen byggekvalitet, gode taster og en skikkelig skjerm.
klikk på 6080 og les at akam skriver "elendig skjerm". Lite konsistent beskrivelse av skjermer synes jeg
Lenke til kommentar

Har forsøkt 2626 som jobbtelefon i 2 uker. (Privat har jeg en BenQ-Siemens E61). Nokia'n er nå lagt tilbake i esken og simkortet ble satt inn i den telefonen som var ment å erstattes, en Siemens AX72 - som man i det minste klarer å se skjermen på.

 

2626 kostet 790,- hos NetShop. Pengene kunne heller ha vært anvendt til rødvin. ;)

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde hatt lite penger og skulle kjøpt en mobil, hadde jeg ikke i det hele tatt kjøpt denne.

Selv om telefonen er billig, kommer Nokia neppe til å tjene så altfor mye penger på den, hvis det ikke er noen som elsker elendige telefoner. Dessuten skal en ikke så mange hundre kroner opp for å finne en bedre telefon fra Nokia.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...