Gå til innhold

Nytt om Grand Theft Auto IV (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig er det litt kjedelig at fly og store landområder ikke er med, men jeg tror likevel at dette kommer til å bli et bra spill. Rockstar har alltid levert bra spill med tanke på GTA serien, så at det blir bra er det ingen tvil om. De kan for eksempel legge mer vekt på t-bane, tog, ferge og annen kollektivtrafikk, siden fly ikke lenger er tilgjengelig. Men jeg håper helikopter er med fordi da. :)

Lenke til kommentar
GTA 1 der sprang man bare rundt i en stor by og det var kult nok da.

 

Rockstar skuffer egentlig aldri....hvis vi ser bort i fra GTA London

8357879[/snapback]

 

Har jeg gått glipp av no eller har de nylig kommet med ett som er "fra London"?

8358008[/snapback]

 

GTA London var en expansion pack (?) til GTA 1.

Lenke til kommentar
Hadde ikke vert så gøy å fly rundt i lille Liberty uansett mener jeg.

Vil heller ha kvalitet over kvantitet...

8357981[/snapback]

 

eg trur ikkje akkuratt liberty city blir liten...;)

8357994[/snapback]

Hørte ikke noe om at den var "bygget på" fra 3eren da.

8358010[/snapback]

 

den blir nok mykje større enn det, men vi får vente og sjå, får sikkert sjå meir før eller seinare..

Lenke til kommentar
Hadde ikke vert så gøy å fly rundt i lille Liberty uansett mener jeg.

Vil heller ha kvalitet over kvantitet...

eg trur ikkje akkuratt liberty city blir liten...;)

Hørte ikke noe om at den var "bygget på" fra 3eren da.

Har ikke fulgt med så mye du TheOats? :p

Liberty CIty i GTA IV er modellert etter New York og skal være litt mindre enn San Andreas rent arealmessig, men være stappfyllt av ting å gjøre ++

Lenke til kommentar

Greit at LC blir såpass stort som det blir. Det skulle egentlig bare mangle. Skulle dog helst ha sett at spillet ble enda større, med 3 byer og skog og "fri areale" rundt og mellom byene. 3 ganger så stort som SA, minst.

 

Men spillet blir sikkert fantastisk uansett, og jeg kommer til å måtte kjøpe meg en 360 :)

Endret av Tim Pop
Lenke til kommentar
Greit at LC blir såpass stort som det blir. Det skulle egentlig bare mangle. Skulle dog helst ha sett at spillet ble enda større, med 3 byer og skog og "fri areale" rundt og mellom byene. 3 ganger så stort som SA, minst.

 

Men spillet blir sikkert fantastisk uansett, og jeg kommer til å måtte kjøpe meg en 360 :)

8358325[/snapback]

 

GTA 4 kommer til både 360 og ps3, men det virket som kun 360 versjonen fekk downloadable episodic content..

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...