Gå til innhold

Comment-Tråd for "Project Heartagram",,


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ser "HELT" likt ut, finn noe nytt da!

8325998[/snapback]

 

 

Desverre, den er ikke lik i det hele tatt:)

Har ikke hentet inspirasjon eller noe fra Mr.Anki's prosjekt.

 

Vent å se på hvordan jeg har lagt planene.

 

Men igjen, den blir ikke lik den.:)

 

Innflyttet post

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Ettersom at zannettiis kabinett blir veldig høyt i forhold til bredden (i følge skissene) blir det kanskje ikke så likt allikevell.

8326484[/snapback]

 

 

Nettopp, å det er bare en av mange ulikheter.

Mitt blir et stående tower, med nesten all HW festet lik i et vanlig kabinett.

Å jeg har sidedør, jeg bruker bare stål, å mitt kommer til å bli veldi mye større.

 

Takk Eewar;)

Lenke til kommentar

Det kan bli bra, vettu. "Mr. Anki" er ikke akkurat den første til å lage datamaskin med sylinderform heller, akkurat. Dessuten ser det ut til at det prosjektet der går litt seint, så dersom du får jobbet litt ligger du fort foran ham også (no offence, Anki :p)

 

Goscinny ;)

 

Innflyttet post

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
finn et NYTT konsept!

det der er mr.anki sitt konsept!

8326008[/snapback]

La inn en kommentar i selve arbeidsloggen da folk først startet å kommentere det der (men så kom kommentartråden, rapporterte meg selv). Mr. Anki har ikke enerett på å lage sylinderformede PC-kabinett. Han var ikke den første som lagde et kabinett i en sylinder!

 

Dersom sylinderformede kabinett er mr. ankis konsept - hva med det kabinettet jeg lager, det du har laget osv? De er firkantede og laget av metall/tre - det blir jo det samme! Om en kasse har to, seks eller syv kanter, er ikke det alt som teller! På samme måte som prismeformede kabinett er helt forskjellige fra hverandre, kan vel også sylinderformede kabinetter være det.

 

Håper mitt og resten av innleggene i den andre tråden snart blir flyttet over hit (rapporterte som sagt).

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Det kan bli bra, vettu. "Mr. Anki" er ikke akkurat den første til å lage datamaskin med sylinderform heller, akkurat. Dessuten ser det ut til at det prosjektet der går litt seint, så dersom du får jobbet litt ligger du fort foran ham også (no offence, Anki :p)

 

Goscinny ;)

8330062[/snapback]

 

 

Takker for det!

Jeg tror ikke han er den første med ideen nei, sant det:)

Jeg skal starte rett etter påske, da Norsk Stål Trondheim åpner igjen:)

Da blir det fult kjør! :dribble:

 

Innflyttet post

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Liker prosjekte og har tru på at det kommer til å bli bra. Kommer til å følge med på denne her. Selv om hele saken er rund betyr ikke at den kommer til å bli lik MeTube. Må sies at jeg er HIM fan selv :love:

 

Stå på :thumbup:

8329511[/snapback]

 

 

Åå, takk! hjelper med litt støtte også:D

 

H.I.M må sies å være genial:) :love:

Lenke til kommentar
finn et NYTT konsept!

det der er mr.anki sitt konsept!

8326008[/snapback]

La inn en kommentar i selve arbeidsloggen da folk først startet å kommentere det der (men så kom kommentartråden, rapporterte meg selv). Mr. Anki har ikke enerett på å lage sylinderformede PC-kabinett. Han var ikke den første som lagde et kabinett i en sylinder!

 

Dersom sylinderformede kabinett er mr. ankis konsept - hva med det kabinettet jeg lager, det du har laget osv? De er firkantede og laget av metall/tre - det blir jo det samme! Om en kasse har to, seks eller syv kanter, er ikke det alt som teller! På samme måte som prismeformede kabinett er helt forskjellige fra hverandre, kan vel også sylinderformede kabinetter være det.

 

Håper mitt og resten av innleggene i den andre tråden snart blir flyttet over hit (rapporterte som sagt).

 

Goscinny ;)

8330157[/snapback]

 

 

Pent innlegg:)

Er enig i alt!

;)

 

Go Goscinny:D :thumbup:

Lenke til kommentar
Poster fra arbeidstråden er flyttet inn hit, og markert med "innflyttet post". Fordi det er timestamps på poster som bestemmer rekkefølgen kan dette gi litt forvirrende diskusjon, men det bør være overlevbart når situasjonen er kjent.

8331251[/snapback]

 

 

åja:O

begynte å lure:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...