Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Weee endelig flere so satser på å lage pc formet som figurer :D

Ser veldig bra ut det her :) men syns at halsen hennes ser litt lang ut, men mulig jeg tar feil. Håper at du blir ferdig til TG slik det blir litt konkurranse på casemod compon hvis det blir noen .

 

Er ikke du han der bilstereo karn da? Team Blaupunkt eller noe ?. Jeg er han andre jan erik med den lille grønne nissan micra. du fikk førsteplass i surnadal og jeg fikk 2.plass i bassrace. Skal du til gjøvik 31.mars å delta da?

Endret av Bizardo
Lenke til kommentar

Ja, halsen er noe lang. men jeg tror sluttresultatet skal bli ok fordet.

Pga vinkelen bildet er tatt med ser den enda lengere ut.

Håper det blir en case mod compon ja, for etter å ha jobbet med prosjektet siden juni i 2006 og det har kostet meg 2500+ bare i materiale vil jeg jo gjerne vite hvor på listen jeg plasserer meg i allefall, hehe. :)

Satser på at jeg blir ferdig i tidet til TG. Det eneste som gjennstår er å lage en lydkabel til hovedkortet da det ikke fulgte med noen. Holder på med dette i skrivende stund..

Etter det så er det egentlig bare å støpe igjen disken og hovedkortet, samt feste alle tilkoblingene i en plate og støpe fast den også rett ovenfor disken.

 

 

Å jo, hehe, det er jeg som er med i Team Blaupunkt. :)

 

Jeg Håper jeg får blitt med den 31., men helt realistisk sett tror jeg ikke det går, da jeg har så mye som må gjøres med alle 3 bilene mine før konkuransen, og jeg i tillegg må få ferdig dette prosjektet først. Men jeg skal prøve.

Endret av Jannis-15
Lenke til kommentar

Sånn, da var lydkabelen i boks, og det meste annet klart. nå gjennstår bare finpussen, samt klærene da.

 

Du har rett i at halsen ble ganske lang bizardo, men jeg tror det vil se ganske andeledes ut når hun får på hår og klær, så vi får bare vente og se hvordan det blir. :)

Lenke til kommentar

Da har jeg installert 2003 server på en annen maskin her, så forhåpentligvis er bildene tilgjengelig litt bedre nå.

Så får jeg bare håpe den maskinen jeg kjører web-serveren på nå er stabil da, hehe :)

Si ifra om dere fremdeles har problemer med bildene, for da vil jeg gjerne vite om det så jeg får gjort noe med det.

 

Takker for tilbakemeldingene på prosjektet så langt forresten. :)

Lenke til kommentar

Skal nok få det ferdig ja. sitter faktisk på prosjekt PCen nå i skrivende stund. :)

 

Eneste problemet er temperaturen. CPU temp på over 73C (og økte fremdeles, men skrudde den av da). ser ut som jeg blir nøtt til å montere en vifte til her ja, dessverre.

 

noen som vet hva temperatur-grensen for disse VIA CPUene ligger på?

Lenke til kommentar
Skal nok få det ferdig ja. sitter faktisk på prosjekt PCen nå i skrivende stund. :)

 

Eneste problemet er temperaturen. CPU temp på over 73C (og økte fremdeles, men skrudde den av da). ser ut som jeg blir nøtt til å montere en vifte til her ja, dessverre.

 

noen som vet hva temperatur-grensen for disse VIA CPUene ligger på?

8182939[/snapback]

 

 

Tror jeg leste en plass at de ikke bør overstige temperaturer på 60 grader. men hvor mye de faktisk tåler vet jeg ikke, du har hatt på riktig mengde kjølepaxta osv da? min cpu var bare 32 grader, samme hovedkort.

Lenke til kommentar

har hatt på riktig mengde kjølepasta ja. men CPU tempen ble ikke lenger et problem uansett etter at jeg monterte en kabinett-vifte. ligger på under 60c load nå.

tempen var selvfølgelig mye lavere når hovedkortet var utenfor kabinettet.

lå vel på 42-50c da. om du har 32c uten noen ekstra vifter så misunner jeg deg nesten litt, hehe :p

 

det står i manualen at kortet ikke bør oppbevares i over 60c, men det står ingen ting om CPU tempen.

 

disk-tempen stiger sakte men sikkert den også nå, men den er helt isolert og har ingen form for kjøling, så det var forventet. ligger oppimot 65c, etter å ha stått på i litt over 1 time.

 

er du helt sikker på CPU tempen din forresten?

i everest, i samsvar med fingrene mine, merket jeg at det stemte sånn ca.

men med notebook hardware control viste den merkelig nok en cpu temp på bare rundt 27-30c, når den i everest viste rundt 48c.

 

Edit: Forresten litt kult at du også heter Jan Erik, Bizardo. Hehe

Endret av Jannis-15
Lenke til kommentar
har hatt på riktig mengde kjølepasta ja. men CPU tempen ble ikke lenger et problem uansett etter at jeg monterte en kabinett-vifte. ligger på under 60c load nå.

tempen var selvfølgelig mye lavere når hovedkortet var utenfor kabinettet.

lå vel på 42-50c da. om du har 32c uten noen ekstra vifter så misunner jeg deg nesten litt, hehe :p

 

det står i manualen at kortet ikke bør oppbevares i over 60c, men det står ingen ting om CPU tempen.

 

disk-tempen stiger sakte men sikkert den også nå, men den er helt isolert og har ingen form for kjøling, så det var forventet. ligger oppimot 65c, etter å ha stått på i litt over 1 time.

 

er du helt sikker på CPU tempen din forresten?

i everest, i samsvar med fingrene mine, merket jeg at det stemte sånn ca.

men med notebook hardware control viste den merkelig nok en cpu temp på bare rundt 27-30c, når den i everest viste rundt 48c.

 

Edit: Forresten litt kult at du også heter Jan Erik, Bizardo. Hehe

8183577[/snapback]

 

 

Er helt sikkert på cpu temp ja, fikk laga ferdig lydkabel i går også :) så nå er den i orden og funker.

 

du har sikkert sett bilen min på DB-dag før regner jeg med, var jo i surnadal og i trondheim.

 

molde_002.jpg

 

Håper du blir ferdig til TG slik jeg får se casemodn din

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...