Gå til innhold

Five reasons Oblivion will be PS3's first must hav


Lakus

Anbefalte innlegg

Five reasons Oblivion will be PS3's first must have.

"It's exactly $4.83 cheaper than on Xbox 360" -Oooh! :p

 

Fint å se at Sony får orden på noe hvertfall da :p

På en annen side så får jo X360 mesteparten av disse oppdateringene via Marketplace.

Og 5GB på PS3 harddisken? Wtf? Må man innstallere spillet? Minus i noka for min del.

 

Prøv og ikke dra fram flammekasterne da folkens;)

 

 

Link

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser typisk MS tendenser med dette til 360.

Spillet kjøres ut i halvferdig form, så må man kjøpe oppgraderinger. Samme greia på konsollen. Den selges i utgangspunktet billig form, men om man vil ha alle mulighetene koster det langt mer enn konkurrenten.  :p

7951492[/snapback]

 

hehe, det er godt du ikke er noe bedre enn oss andre her med dine infantile angrep på MS. Det er sånn det skal være på forumet :)

Endret av Norse360
Lenke til kommentar

Hva snakker du om FHJ?

Har absolutt ingenting med MS og gjøre dette?

Spillet ble gitt ut når det var ferdig, dermed basta.

 

Men Bethesda, som har laget spillet, har en lang historie med både brukerlagde og ofisielle-mods til spillene sine.

Derfor kommer det oppdateringer til spillet senere.

Knigths of The nine for eksempel som det snakkes om i artikelen er jo allerede tilgjengelig på X360? Og er ett "salgstriks"

Resten av mod'ene vil nok koste penger på PS3 også! Akuurat som på PC og X360.

 

Når MS ga det ut til X360 var spillet ferdig!

 

Det at spillet vil se bedre ut når det kommer til PS3 har da ingenting med dette å gjøre?

Det er rett og slett en del av portingen til PS3, de så de kunne forbedre det, og det gjorde de.

 

Nå skal det også da sies at X360 får mange av de grafisk eoppdateriongene til PS3 også ;)

 

Men nok om det.

Flott at PS3 får ett bra produkt, bare flott for de som skal ha PS3.

Lenke til kommentar
Every new platform needs an "It" game. Like the bleach-blond and bleach-toothed starlets who preen and pout and draw clouds of admirers like desert birds to a carcass, a triple-A powerhouse videogame will attract more fun-hungry gamers to a new console than any number of lectures on the hardware's tetrafloppys, quadumaflips or ultrabits.

 

Ja det er sant, ser bare Wii og Twilight Princess, det var virkelig et smart trekk av Nintendo. Men jeg lurer på om Oblivion blir denne killer tittelen som de håper på.

 

Den har jo vært ute på markedet på X360, så det spørs om det har noe å si, for jeg tror ikke mengden ser så mye på de tekniske forandringene men tenker at X360 versjonen kan spilles på en billigere konsoll.

 

For min del dog er det blitt vanskeligere å vanskeligere å velge konsoll. Jeg blir ikke å kjøpe PS3 til den prisen, men fortsetter den å "imponere" i jakt på et bedre ord, på spill fronten (Oblivion på PS3 ser fint ut, må jeg ærlig innrømme).

 

Tror jeg i alle fall blir å vente litt med valget mellom X360 og PS3, jeg trodde jeg hadde bestemt meg men nå er jeg ikke helt sikke lengere.

Lenke til kommentar
Ser typisk MS tendenser med dette til 360.

Spillet kjøres ut i halvferdig form, så må man kjøpe oppgraderinger. Samme greia på konsollen. Den selges i utgangspunktet billig form, men om man vil ha alle mulighetene koster det langt mer enn konkurrenten.  :p

7951492[/snapback]

 

hehe, det er godt du ikke er noe bedre enn oss andre her med dine infantile angrep på MS. Det er sånn det skal være på forumet :)

7951527[/snapback]

 

Si meg, har du samme ordboken som DBD? :D

Lenke til kommentar

Ja så ender vel denne tråden med samme skjebne som alle andre tråder for tiden her inne, opprensking og til slutt stening.

 

Seriøst, dette er en tråd om en artikkel som sier hvorfor PS3 versjonen av Oblivion blir bedre enn X360 versjonen. Er det aldri mulig å komme med slike tråder for tiden uten at det skal bli himmel og helvette rundt det? Alltid et eller annet som skjer, kriging og helvette fra enden til annen.

Lenke til kommentar

Nope.. Det virker da ikke slik.. Man skal prøve å finne mest mulig negativt om den andre konsollen, og da blir dette et eksempel også.. :p Det er iallefall slik det virker her fortiden.. Men, selv har jeg akkuratt kjøpt Oblivion til 360.. og, syntes det ser bra ut.. Selv om loade tidene er litt i overkant..

 

Kommer til å fortsette med slik dritt snakk og krangling iallefall til litt over PS3 release.. Ren tipping, men var da iallefall litt samme situasjon med Wii.. bare langt ifra så ekstrem.. :p

Lenke til kommentar
5 GB som midlertidig cache på harddisken når ein speler for under halparten av loadetidene på 360 syns eg berre er positivt. :)

Betre framerate enn på 360, betre grafikk og inkludert Knights of the Nine free of charge er også positivt.

 

I grunn berre positivt. :)

7951440[/snapback]

 

Er ikke midlertidig cache. Man installerer spillene akkurat som en PC. VF5 f.eks så kan hele spillet installeres. Det er fordi bluray laster så tregt de lar oss gjøre dette.

 

Hadde man ikke kunnet installere PS3 spill så ville lastetidene generelt tatt 30 sekunder i snitt tipper jeg.

Lenke til kommentar
Får man ikke Oblivion på Elkjøp til 150 kr eller noe nå ? Tviler på at jeg kan plukke opp PS3 versjonen billigere enn det i Mars...

 

Installering er jo veldig positivt. Det meste positive med PS3 i det hele tatt synes jeg.

7953622[/snapback]

 

Jo, kjøpte mitt eksemplar for 150 på Gamezone.. men, det er uten den oppdaterings-pakka som kommer med på PS3..

Lenke til kommentar
Håper ikke dette blir en trend til PS3.

Noe av sjarmen med konsoll er jo at man slipper å installere spill slik man må på PC.

7953737[/snapback]

 

Slik vil det være med de aller fleste spillene tipper jeg. Av de jeg vet om kan man ihvertfall installere Ridge Racer 7, Genji 2, Resistance, VF5, Oblivion. Sikkert mange fler også.

 

Skjønner ikke hvorfor dette er negativt ? Er jo greit å få mye raskere ladetider og i det hele tatt bruke harddisken til noe.

 

Uten installering skal jeg love deg det hadde blitt mye klager på ladetidene på PS3.

Lenke til kommentar

ganske store filer som lagres på hardisken på ps3 da, noen som vet om hvor lang tid det tar første gangen man starter opp et spill da?

Kjekt at det blir kortere loading, husker forskjellen på å loade spill fra plate eller fra harddisk på modda vanlig xbox, det var jo halvering av loadinga om ikke mer.

 

hvis alle spill tar så mye som 5GB så er det ikke mange spillene, før man må begynne å slette osv, spesiellt hvis man har noen GB med musikk osv på maskinen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...