Gå til innhold

LucasArts kunngjør The Force Unleashed (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Argh, vil ha dette på PC. Elsker det meste med slik fysikk, dette så jo virkelig bra ut. Likte KOTOR-spillene, og dette ser ut til å bli ganske likt med tanke på oppbygging (sentrale valg i historien som kan gi deg ulike endinger).

 

Lei av å bli satt på sidelinjen, ja.

Lenke til kommentar
Flere PC eiere enn meg som begynner å bli lei av å bli satt på sidelinjen?

Det er bevist gang på gang at PC er den ultimate spill"konsollen", alikevel velger utviklere bort oss. Smålig irriterende!

7949019[/snapback]

Det er vel mye mer penger å hente i konsoll-markedet så vidt jeg vet.. Mye enklere å utvikle spill til konsoll også siden harwaren er lik for alle.

 

Og personlig digger jeg denne utviklingen siden jeg har gitt opp hardware-maset på pc og ikke har pc lenger som kan spille de nyeste spillene :tease:

 

Og fytti grisen som jeg gleder meg til det spillet her!

Lenke til kommentar
Flere PC eiere enn meg som begynner å bli lei av å bli satt på sidelinjen?

Det er bevist gang på gang at PC er den ultimate spill"konsollen", alikevel velger utviklere bort oss. Smålig irriterende!

7949019[/snapback]

Det er vel mye mer penger å hente i konsoll-markedet så vidt jeg vet.. Mye enklere å utvikle spill til konsoll også siden harwaren er lik for alle.

 

Og personlig digger jeg denne utviklingen siden jeg har gitt opp hardware-maset på pc og ikke har pc lenger som kan spille de nyeste spillene :tease:

 

Og fytti grisen som jeg gleder meg til det spillet her!

7950870[/snapback]

 

begynner faktisk å vurdere å gå over til konsoll jeg å. du skal ha ganske feit lommebok skal du klare å holde datan oppdatert med de nyeste å beste delene. å man blir jo nesten nødt til å ha de beste delene for å ha en best mulig spill opplevelse.

Lenke til kommentar
Star Wars: The Force Unleashed kommer i november, til de nye konsollsystemene. Dessuten utvikles det versjoner til håndholdte plattformer, men disse vet vi ingen ting om enda. Wii- og PC-eiere ser dessverre ut til å bli satt på sidelinjen denne gangen.

 

Riktig setning ville vel kanskje vært '...PC-eiere ser dessverre ut til å blit satt på sidelinjen denne gangen OGSÅ.'

 

Sukk, må vel snart bite i det sure eple og gå til innkjøp av noen konsoller :roll:

Lenke til kommentar
begynner faktisk å vurdere å gå over til konsoll jeg å. du skal ha ganske feit lommebok skal du klare å holde datan oppdatert med de nyeste å beste delene. å man blir jo nesten nødt til å ha de beste delene for å ha en best mulig spill opplevelse.

7956361[/snapback]

Vil bli minst like dyrt med konsoll for meg. TV+konsoll+spill må kjøpes inn, og da jevner det seg ganske mye ut. Nei, holder meg nok til PC selv om vi blir nedpriroitert :(

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...