Gå til innhold

Beste bilder for alle UNDER 18 år! Les regler, # 1


Anbefalte innlegg

Jeg har sett at noen/mange ønsker en tråd for unge fotografer som kan legge inn sine beste bilder.

 

Man kan legge inn bilder så lenge året man fyller 18 ikke er utgått.

 

Legg inn kun ett bilde av gangen, slik at kommentarer og slikt blir lettere å gi.

 

Man kan legge inn så man bilder man vil, men husk at dette skal være en side hvor man viser frem sine aller beste bilder, så ikke bruk dette som en fotokritikk.

 

Jeg skal sette meg ned å plukke ut noen av de beste bildene mine når jeg ser at det er flere som er interesserte.

 

 

Marius

Endret av Marius olsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folkens, mange pene bilder her. Men skaff dere et program som dere kan forminske bildene deres med! Leter dere litt HER: --------IMAGE RESIZER------- Etter image resizer finnere dere et genialt program. Da kan dere forminske svære bilder til så store dere vil det ( etter oppløsning på skjermen o.l) Og kvaliteten blir svært bra egentlig, viss dere lar være å zoome inn i bildet. Jeg bruker det ofte selv, da det gir like bra resultat som photoshop! Det er også svært enkelt å bruke, trenger bare å trykke på høgre knappen på bildet eller snarveien til bildet og trykke: Resize Image, da kommer en liten boks opp, og du kan velge oppløsning. Enten oppførte oppløsninger: Small, medium, Large, og en som du kan velge din egen oppløsning ( Custum) Annbefales faktisk fremfor Photoshop, fordi det er så enormt mye raskere. Trenger ikke åpne bildet engang

Men, det krever at du har en ekte Windows XP/2000 Cd key, men har du det er det svært enkelt å laste ned.

Endret av Litejk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...