Gå til innhold

Musikk: Min første sang: Choice


Anbefalte innlegg

Hei... her er en sang jeg har laget for en stund tilbake i "Elevenes valg" på skolen min. Dermed navnet... Valg>Choice. Got it? ;):p

http://www11.nrk.no/urort/user/?id=59153

Bare klikk på lytt ;) (Eller last ned dersom dere ønsker det :D )

Hadde vært greit med noen tilbakemeldinger, men jeg er klar over en del feil. :hrm: Skal nok fikse på den en gang i tiden :p

Endret av Erelend
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HAHAHAHA... jeg tror jeg dauer av latter :nei:

Jeg lagde ikke denne tråden for at noen idioter skulle pirke på gramatiske skrivefeil... hvis dere ikke har noe annet å kommentere sa kan dere likegodt la det være... :nei: '

Finn på noe bedre å gjøre på...

Endret av Erelend
Lenke til kommentar
Ok. Tusen takk... Prosjektet var egentlig ment for å gjøre meg mere kjent i Cubase og faktisk gjennomføre et prosjekt. Når du sier lavkvalitets MIDI, hva tenker du på da?  :)

7575395[/snapback]

 

Når du plukker ut instrumenter som låten skal bestå av, må du styre unna lyder som etterlingner originalinstrumentet på en daårlig måte. Det trekker ned kvaliteten på låta di. Alle lyder må være avstemt i forhold til hverandre. Midi har en tendens til å høres vel kunstig ut.

Lenke til kommentar

Sett vekk i fra om dette var din første låt eller ikke, så synes jeg den var bra. Me like. Det eneste jeg kan (og for øyeblikket gidder å) plukke på er at den ble bittelitt ensformig i lengden. Men det fikser du på til neste låt :). Personlig synes jeg litt øvrig lydmessig eksprimentering hadde vært veldig fett i denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...