Gå til innhold

Julekalender 2006 - luke 20


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm. Er det korrigert? Produktinformasjonen stemmer overens for meg med svaralternativet.

 

Når det gjelder spørsmål 3, er ingen av alternativene korrekt dersom en går ut fra det wikipedia har på brikkesettene. Linken er gitt under. "Shader Model 3.0" (dx 9.0c) er det et brikkesett med lavere modellnummer som støtter i følge tabellen på wiki. I tillegg ble brikkesettet lansert samtidig, så en kan ikke plukke vekk basert på lanseringstid heller. Kanskje meningen er å velge det alternativet som er "mest rett". :)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of...rocessing_Units

Lenke til kommentar
Hm. Er det korrigert? Produktinformasjonen stemmer overens for meg med svaralternativet.

 

Når det gjelder spørsmål 3, er ingen av alternativene korrekt dersom en går ut fra det wikipedia har på brikkesettene. Linken er gitt under. "Shader Model 3.0" (dx 9.0c) er det et brikkesett med lavere modellnummer som støtter i følge tabellen på wiki. I tillegg ble brikkesettet lansert samtidig, så en kan ikke plukke vekk basert på lanseringstid heller. Kanskje meningen er å velge det alternativet som er "mest rett".  :)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of...rocessing_Units

7540496[/snapback]

 

Nå kan jo hvem som helst redigere innlegg på Wikipedia da, så man skal alltid få bekreftet informasjon derifra, fra litt sikrere kilder..

 

Sålenge jeg ikke kan sende inn svar på konkurransen på nytt etter svaralternativene på oppgave 1 ble rettet på, så håper jeg da at ikke hardware.no har slettet deltagelsen min, uansett så er det samme alternativ som jeg valgte i natt, det som er riktig svar nå..

Håper bare det ikke har blitt noe tull her..

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...