Gå til innhold

Masse ekstra premier til leserne våre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens spørsmål i julekalenderen (på overtid) var jo bare genialt da. Gjett hva folk kommer til å søke på når de vil vite hvor mange siffer det er i serienummeret på photoshop CS2 da! :grin:

Jeg håper nå bare ikke folket bruker windows når de søker. Eller i verste fall Internet explorer :lol:

 

Edit: Spøk til side: Dere kunne kanskje være litt mer kritisk ved valg av oppgave. Folk kommer til å få pc-en sin infisert på grunn av slikt.

Endret av premium
Lenke til kommentar

Faktisk enig med deg premium. Svarene bør kunne finnes uten å måtte søke på litt lugubre sider som ofte kjører diverse "autorun scripts" med diverse virus/trojanere etc etc.

 

Men tror nok at jeg fant de riktige svarene allikevel, kjører Opera og er litt kritisk på hva man trykker på etc så gikk det helt fint. Så *krysse* fingre for at jeg vinner. :)

Lenke til kommentar
Er den siste konkurransen deres (21. des) blitt hacket? Mener,

What...is the airspeed velocity of an unladen swallow?

 

Ikke akkrat slike spørsmål dere pleier å stille. :wee:

7549808[/snapback]

 

Angående akkurat den konkurransen - sjekk egenskapene til bildet så finner du et "lite" hint til løsningen.

Lenke til kommentar
Fant svaret på oppgaven i løpet av 10 minutter - står på Adobe sine supportsider vedrørende den nye betaen. Slipper tilogmed å telle.

7602413[/snapback]

Den nye betaen er CS3. Spørsmålet handlet om CS2 :)

Uansett er det et helt utrolig teit spørsmål å stille. Det er jo ikke sånt folk går rundt og vet eller har noe som helst nytte av å vite.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...