Dassen Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 (endret) Tenkte å opprette en tråd der du kan anbefale morsomme, nyttige, fine, smarte eller andre widgeter som av en eller annen grunn bør testes ut. Så kjør på med anbefalinger folkens! Regler i denne tråden: - Minimum en Widget-anbefaling i hvert innlegg. Jeg vil ikke se bare tekst. - Det er selvsagt lov å kommentere sin egen widget. - Ellers gjelder samme reglene som på resten av forumet! Jeg starter med Dash Clipping Dette er en kopi av den widgeten Steve viste oss på forrige Keynote og som kommer i Leopard. Man skriver inn lenken til en hvilken som helst nettside og velger hvilket utklipp du vil ha som widget. Eksempel: 5 siste poster på Macdelen her i forumet: Skriver først inn lenken: Boom, så har man sin egen personlige widget: Endret 11. desember 2006 av Dassen
Gaute Holmin Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 (endret) Skiinfo Henter informasjon fra Skiiinfo.no om skisteder i Norge. Last ned. Endret 11. desember 2006 av TopDog
Yaricks Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Julewidget! http://www.interdimensionmedia.com/widgets/index.html Tenker nå på julelysne, og ikke post-it lappene!
Steelz Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 (endret) Her er en mer eller midre nyttig nedtellings widget til GTA IV lanseringen, gitt at butikkene åpner klokka 9 GTAIV.zip Og med denne kan du høre de 7 siste radioresepsjonen episodene via nettet! Svært begrenset widget, men dashcode beta har gått ut, så jeg får ikke mekka Resepsjonen.zip EDIT: Laget begge selv Endret 19. juli 2007 av Steelz
Trynemjoel Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Fotball-widget fra Mac1.no synes jeg er fin http://mac1.no/node/4777
Steelz Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Her er en mer eller midre nyttig nedtellings widget til GTA IV lanseringen, gitt at butikkene åpner klokka 9 GTAIV.zip 9103772[/snapback] da ble den verdiløs i og med at spillet er utsatt og min dashcode has expired:/ fåkka laga no ny foreløpig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå