Gå til innhold

Test: GPS for jakt, tur og fiske


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

øh.. best i test av billige gpser viser pr. bilde MAGELLAN GPS eXplorist 210. Men linken til beste priser fører til MAGELLAN GPS eXplorist XL. Pr. prisguide er dette GPS'er som har en prisforksjell på ca. kr. 200 iflg. billigste webshop på prisguiden i forhold til Garmin GPSMAP 60CSX.

 

Så... hvilken ble egentlig mest for pengene? Og kan dere rette opp linken?

Endret av JKJK
Lenke til kommentar

Joda man kan lage waypoint med å holde joysticken på Vista CX inne. I det hele tatt mye smarte snarveier via knappene.

 

Bruker Vista CX selv nesten daglig. Har kart for Marka, Sjøen og veikartet for hele EU. Svært fornøyd. Aldri noe tull. Bruker den både på sykkel, båt, bil, tur/skitur. Liten og praktisk sak som jeg har med meg veldig ofte. Den sparer meg mye tid. Utrolig mye tid! Reiser går bare så mye kjappere! Taxier blir avslørt når de kjører omveier osv. Mye fint å finne på nettet også, lister over interessante steder, fotobokser, fiskeplasser, utsiktspunkter osv osv. Go Garmin!

Lenke til kommentar
Har kjøpt Garmin GPSMAP 60CSX og skal primært brukes i bil. Går dette greit? Var at den ikke er renspikket bil-GPS, men likevel?

7405720[/snapback]

 

For å ha full glede av en 60CSx i bilen trenger du kart med autorouting. F.eks CitySelect, eller CityNavigator som det heter i nyeste versjon.

 

Du kan da taste inn hvor du vil, og GPSen gir deg beskjed om raskeste rute.

 

"Sving til høyre"

"Ta rundkjøring til andre avkjøring"

osv osv

 

Denne GPSen kan også varsle deg om fotobokser, hvis du har glede av det.

 

Lykke til med din nye GPS!

 

Hilsen

tomahg

Garmin 76CSx-bruker og geocacher.

Endret av tomahg
Lenke til kommentar
øh.. best i test av billige gpser viser pr. bilde MAGELLAN GPS eXplorist 210. Men linken til beste priser fører til MAGELLAN GPS eXplorist XL. Pr. prisguide er dette GPS'er som har en prisforksjell på ca. kr. 200 iflg. billigste webshop på prisguiden i forhold til Garmin GPSMAP 60CSX.

 

Så... hvilken ble egentlig mest for pengene? Og kan dere rette opp linken?

7404309[/snapback]

 

 

Rett link

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...