Gå til innhold

Viva Piñata. Xbox360


Gjest Slettet+32asd4f

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+32asd4f

Ja, i dag kommer spillet ut. Selv om jeg har sett det til salgs før i uken.

Mange som har tenkt til å kjøpe spillet?

Jeg skal dra på en liten handletur nå :) Så jeg kommer trolig med en liten anmeldelse m/ bilder i kveld (om ønskelig) :)

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f
Alltid godt å få en liten anmeldelse av spillet før man brenner av 600 kr. Spillet ser svært interessant ut for min del. Har både lastet ned filmer og wallpapers og det oser jo Rare sjarm av spillet. :)

7399830[/snapback]

 

hehe. Har gjort det samme selv ;) Skal se om jeg får til en liten anmeldelse. Dagbladet(.no) gav det en femmer forresten. Men nå skal jeg på jakt etter Launch Special Edition :)

Lenke til kommentar

har nettopp kjøpt meg spillet og har spilt i ca 10-15min. helt utrulig spill! herlig grafikk og morsomt å spille! :thumbup: for folk som liker byggespill generelt kjøp dette! veldig fint for småtrolla i huset også. er selv 20år og synes dette er moro! hehe :blush:

 

og btw: spillet er på norsk! norske stemmer og hele pakka. veldig bra for dissa småtrolla! syntes dette er greit selv også! ikke alt skal være på engelsk eller :!:

Endret av MoFFi
Lenke til kommentar
Har et lite spørsmål om spillet:

 

Har hørt at dette skal være tilpasset sitt lokjale - altså at man får kjøpt spillet på norsk her i Norge. Spørsmålet blir da om man bare får kjøpt det på norsk, eller om de selger engelske versjoner også her til lands?

 

Får litt noia av å spille spill på norsk.

7401983[/snapback]

 

Mener å ha lest at spillet selv finner ut hvilke språkinnstillinger du har på konsollen, så tror det skal være mulig å skifte til engelsk.

Lenke til kommentar

har prøvd og sette konsollen på engelsk og dette funker! en glad nyhet til dem som vil ha engelsk på Viva Piñata. dette funker helt fint! alt blir på engelsk bare man velger engelsk på språkinstillinger på xbox360 settings. løp og kjøp! :thumbup:

 

 

Har et lite spørsmål om spillet:

 

Har hørt at dette skal være tilpasset sitt lokjale - altså at man får kjøpt spillet på norsk her i Norge. Spørsmålet blir da om man bare får kjøpt det på norsk, eller om de selger engelske versjoner også her til lands?

 

Får litt noia av å spille spill på norsk.

7401983[/snapback]

 

Mener å ha lest at spillet selv finner ut hvilke språkinnstillinger du har på konsollen, så tror det skal være mulig å skifte til engelsk.

7402139[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...