Gå til innhold

Nokia suger hytte penis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

On 2001-12-16 09:58, 40belowsummer skrev:

Er det noen der ute som er enige, og hvorfor.

Har selv hatt flere nokia tlf(jeg var veldig fornøyd med 1611 ,hvis man liker Leca). Min erfarig er at Siemens og Ericsson er det man kan stole på.

 

 

Er du akkurat landet på denne planeten?

I såfall..Velkommen skal du være!!!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hm, vel.. må nesten si meg litt enig. nokia suger ikke, men det er stort sett same shit, new wrapping.

 

har selv gått fra en 3210 (kurant nok, men stor og tung og lusen batteri-tid), innom en siemens c30 (som jeg gav bort etter tre dager), så en t29s.. som jeg var ytterst fornøyd med (eneste minuset.. ingen t9). overgår nokia på batteritid, selv med mp3spiller som putrer og går i bakgrunnen..

 

og nå fikk jeg meg en sl45 (flashet til sl45i) for 2500. denne er helt genialt bra..

 

forstår egentlig ikke hva folk sutrer etter.. menyene på både ericsson og siemens (spesielt siemens) er logisk lagt opp, responsive, og like bra som nokia.

 

jeg har lyst på en 9210, dog..

Lenke til kommentar

Eh.. du er uvitende da...

 

Er jo nettopp det med datakabel som gjør Siemens så interessant og derfor har man gratis logoer, ringetoner, skjermsparere og animasjoner på Siemens.

 

De fleste Siemens-mobiler leveres med datakabel.

 

Linker til litt Siemens-software finner du f.eks her: http://www.club-siemens.com/software.html

(i tillegg leveres jo de fleste Siemens med software på CD også)

Lenke til kommentar

Jeg vil bare si at Nokia har vert best hele tiden men Ericson har faktisk begynt å ta igjen bra..

Den nyeste tingsen til ericson har bra menyer og rått design.. dessuten er den både mindre av størrelse og vekt..

 

Ett STOR minus med alle Nokia telefoner er de jevla displayene!!!

Si meg om en person som ikke har hørt om f.eks en 6210 som ikke har fått defekt display?

Og f.eks 8210 samme dritten..

 

Men Men Nokia ruuuler hardt likevell

Siemens har ikke håp en gang.. de suger revva..

Lenke til kommentar

Jeg har en Siemens C25, S35 og så har jeg hatt en S25 eller hva det heter..

 

Og jeg vet at de suger gass!!!

 

Min "Lille" Nokia 8210 har vert på rep 1 gang og er nå for 2. gang inne på rep.

Første gang pga displayet noe som de fleste nye Nokia telefonen har!! nå er det pga dekning ingen deknign i Norge men full i Sverige!

Lenke til kommentar

jeg har vært igjennom mange av nokia modellene (5110,3210,3310,7710 og nå 6210) og jeg er kjempefornøyd. Særlig med 6210'n.. jeg har ingenting å utsette på denne telefonen, med sølvdeksel og custom badge blir den jo tøff =)

 

Jeg har ikke personlig hatt noen problemer med telefonene, men vet av mange som har, så pass på kvitteringen din =)

 

mvh

 

karl kristian

Lenke til kommentar

Bruners: S35, S25 og ikke minst C25 er jo historie for lengst... De nyere modellene er helt forskjellige, ikke minst når det gjelder display og funksjoner. Displayet på S35 var jo mildt sagt elendig...

 

C25 var dårlig, men den var den miste på markedet for 3 år siden.

S25 var ganske bra da den kom for 2,5 år siden, en av de første med fargeskjerm og den første med WAP (som riktignok ikke ble støttet av hverken Telenor eller NetCom..).

 

Ikke kritiser Siemens hvis du ikke har hatt en i 45-serien :wink:

Lenke til kommentar

Er så dritt lei Nokia. Skal holde meg unna det heretter. For det første har ALLE nokia.. 3210, 3310 og 3330 er faens meg de værste fjortiss telefonene som finnes :evil: Vil ha noe annerledes. Forresten "lagger" min 3310 noe jævlig. Kjøpte den da modellen var helt ny. Tydeligvis ikke siste software eller hva rakkern! Den henger skikkelig etter når jeg skriver SMS'er fort og greier :mad:

 

Uansett.. her om dagen klarte jeg å miste min 3310 på gulvet. Det var fra ca. 1 meters høyde. Dekselet bak spratt av som vanlig. Jeg tar telefonen opp og tenker "jaja, samma faen". Titter litt på den og ser at telefonen plutselig har null signal. Oops. Antenna gikk tydeligvis føyken i sammenstøtet!! :mad: Fuckings sheize!! Jeg er jo veldig forsiktig med den mob'en også. Mister den jo nesten aldri i bakken.

 

Så nå låner jeg en 5110 til nød. Herregud så sucky dette er altså. Kjøper meg nok en Ericsson T29S hvis jeg tar meg råd! :smile:

 

t29s.jpg

Ericsson T29S Blå

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...