Gå til innhold

Demo av Warhammer: Mark of Chaos (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

satan å stor demo. må være ny rekord for meg, i alle fall av demoer fra spill som ikke er lansert enda.

 

edit: gleder meg, men vet ikke om jeg kommer til å like det, total war så litt kjipt ut. fordelen er vel at civilix endelig får en å spille med i denne type spill. stakkarn har masa om total war på lan i et år nå tror jeg :p

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Fikk testet dette spilllet så vitdt i går. Grafikken var helt ok (jeg spillte bare to maps da. så jeg har ikke sett hvor mye spillet har å by på) Men det geniale er at du må bygge opp din egen hær, og dra den med deg. Du får følelser over hæren din, ettersom det er DIN hær, og DU har byggd den og formet den etter DITT behov. Den samme metoden er brukt i Dark omen og shadow of the horned rat, som er to geniale warhammerspill! Nå har jeg heller ikke testet ut dette med hærsystemet, men viss det fungerer som det gjorde i DO og SotHR er det bare +++.

 

Etter de to kartene med kamp (+ en tur innom byen) ser jeg ikke helt hvorfor synest dette spillet er så "sinnsykt elendig". Det er jo bare førsteinntrykket jeg har fått med meg.. ingen bugs på de to map'ene, grafikken var som sagt OK. hvor er problemene som trekker det ned? Historie? - det får man jo ikke så mye av i en demo...

 

BLAH skole!!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...