Gå til innhold

Forslag til BRA hårvoks?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1:Renati (grå boks, svart lokk). Er en god voks, som er ganske 'hard'. Den gir godt hold, og er grei å jobbe med. Egner seg best for kortere hår. Klumper ikke sammen håret i for tykke striper.

2:Renat (hvit boks&lokk). Er for litt lengre hår. Er mykere, men gir greit hold den også. Kanskje ikke like egnet for ekstremsveiser. Lett å ta i for mye (synes jeg) slik at det bare blir kluss.

3: Sexy Hair (tror jeg den heter) Er litt vanskeligere å jobbe med, men gr veldig godt resultat på veldig kort hår. Synes ikke den er så bra på litt lengre hår, men den skal visst være litt mere avansert å få til skikkelig. Iq-test-voks :p

Lenke til kommentar

Anbefaler disse her ;)

1. Fudge matt/wax- er utrolig bra, den gir naturlig look og så er den lett å ta i håret. Koster Kr 240 kr

2.Shock waves( gul boks, en av de nye)-Er lett å ta det i håret, men anbefales ikke når man har ganske langt hår.kr 45 på maxi;)

3. Dax hair dress( rød boks)

Er ok voks , er VELDIG vanskelig å få ut, tar fra 2-3 dusjer før den går ut, men voksen sitter lenge.Kr 29 på H&M.

Menm den Beste er Fudge matt/wax, den koster litt mer, men så er det den beste ¨å da :p

Lenke til kommentar

Renati flasser ikke slev om du ikke dusjer det ut på dagen, og å dusje det ut er ikke noe problem. Men selv om selve voksen blir borte, blir det litt hold igjen "av seg selv" hvis du bruker den daglig.

edit: prisen ligger vel på rundt 200kr tror jeg.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Kan ikke skryte nok av L`oreal Remix...den er HELT UTROLIG.

Har veldig, veldig tjukt hår. Og den passer perfekt uansett lengde...

Klippet meg på Torsdag (hadde ganske langt), før det funket det genialt bra....

Det passer perfekt!....men at den koster 80 kr er litt mye da....

Når du tar det i vått hår stivner det, hvis du tar det i tørrt hår da kan du style det hele tia. Det står oppe, men det stivner ikke....GENIALT :w00t:

Lenke til kommentar
Kan ikke skryte nok av L`oreal Remix...den er HELT UTROLIG.

Har veldig, veldig tjukt hår. Og den passer perfekt uansett lengde...

Klippet meg på Torsdag (hadde ganske langt), før det funket det genialt bra....

Det passer perfekt!....men at den koster 80 kr er litt mye da....

Når du tar det i vått hår stivner det, hvis du tar det i tørrt hår da kan du style det hele tia. Det står oppe, men det stivner ikke....GENIALT  :w00t:

7193878[/snapback]

Bruker den noen ganger jeg å, men er ikke imponert.

Stivner uansett på meg om jeg ikke er våt i håret..

Lenke til kommentar
American Crew's forskjellige vokser viser seg å være de beste, og drøyeste. Så ikke la deg avskrekke av prisen, en boks varer lenge! Finnes hos frisøren, i myke og harde varianter, med og uten fiber. Bruker selv den grønne..

7190915[/snapback]

 

da burde du prøve d:fi den lukter annanas i tillegg, den med blå kork ^^ og er kanskje enda bedre. Synes nå jeg. men vanskelig å oppdrive

Lenke til kommentar
men at den koster 80 kr er litt mye da....

7193878[/snapback]

Uhm.. de fleste "skikkelige" vokser, dem man får hos frisør, koster mellom 200 og 300kr boksen, så jeg tror ikke du skal være misfornøyd med 80.. :p

Som nevnt over er problemet med mange 0-100 kroners hårprodukter at de inneholder mye billigere, og dermed kunstigere og mindre allergitestede stoffer, som igjen oftere fører til allergiske reaksjoner.

Men har du hud og hår som tåler det billige, så for all del.

Dog skal det nevnes at jeg tålte de billige før, helt til jeg plutselig reagerte, og siden ikke har tålt dem. Kroppen utvikler intoleranse for kjipe stoffer over tid, og plutselig får den nok. Og da går det ikke tilbake, og har gjerne ringvirkninger.

 

Så om du først skal bruke de billige, prøv å få det kun i håret, ikke hodebunnen, og vask hender og hår godt jevnlig.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Admin'c og Pinglebolle:

Både D:fi og Finn&Gunnar resulterer i reaksjoner hos mange. For min egen del resulterer de i utslett på underarmene..  :roll:

7196888[/snapback]

 

jasså. jeg har brukt finn og gunnar i 5 år uten reaksjoner.

 

Men hvorfor akkurat disse? De er jo blant de hårproduktene som faktisk går 100% ut av håret etter en dusj.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...