Gå til innhold

Torrentklient hastighets prob *LØST* slett/steng


_Mathias_

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har ett problem med nedlastningsfarten min. Jeg laster ned 14 forskjellige torrenter med tilsammen 20-50kb/s.

 

Jeg har en 3000/512 linje frå Tussa. Hva kan jeg gjøre for å få ordna ditte? Klienten jeg bruker heter Azureus.

 

 

Setter pris på svar

 

 

mvh

Mathias

Endret av _Mathias_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- Kva klient er det du brukar?

- Har du åpna portar i ruteren?

- Er det nok seed/peer til å få høgare fart?

- Har du prøvd å kjøre ein torrent med mange S/P i gangen?

7080945[/snapback]

 

 

 

Bruker Azureus.

Jeg har opna porten i ruteren.

Det er massevis av seeds og delere.

Siste vet jeg ikke hva er engang :hmm:

Lenke til kommentar
- Kva klient er det du brukar?

- Har du åpna portar i ruteren?

- Er det nok seed/peer til å få høgare fart?

- Har du prøvd å kjøre ein torrent med mange S/P i gangen?

7080945[/snapback]

 

 

 

Bruker Azureus.

Jeg har opna porten i ruteren.

Det er massevis av seeds og delere.

Siste vet jeg ikke hva er engang :hmm:

7080971[/snapback]

 

For det første så er det ikke lurt å late ned mer enn 2 filer av gangen. Det går bare tregere jo flere du laster ned på en gang.

 

Hvilket port nr bruker du?

Lenke til kommentar

Stemmer det ikke at hvis man kjører med for mange torrents av gangen så vil antall tilkoblinger på enten UDP eller TCP mot datamaskinen bli for høy?

 

Dette betyr jo at hvis du har 2 torrent kan du få flere S/P på denne enn hvis du kjører med 10 torrents, da de 10 torrentene bruker opp maks tilkobinger som OS'et er stilt inn på. Dette har jeg lest kan fikses på også, at man kan øke maks antallet.

Lenke til kommentar
Stemmer det ikke at hvis man kjører med for mange torrents av gangen så vil antall tilkoblinger på enten UDP eller TCP mot datamaskinen bli for høy?

 

Dette betyr jo at hvis du har 2 torrent kan du få flere S/P på denne enn hvis du kjører med 10 torrents, da de 10 torrentene bruker opp maks tilkobinger som OS'et er stilt inn på. Dette har jeg lest kan fikses på også, at man kan øke maks antallet.

7089465[/snapback]

 

 

Hvordan fikser man dette da?

Lenke til kommentar
Stemmer det ikke at hvis man kjører med for mange torrents av gangen så vil antall tilkoblinger på enten UDP eller TCP mot datamaskinen bli for høy?

 

Dette betyr jo at hvis du har 2 torrent kan du få flere S/P på denne enn hvis du kjører med 10 torrents, da de 10 torrentene bruker opp maks tilkobinger som OS'et er stilt inn på. Dette har jeg lest kan fikses på også, at man kan øke maks antallet.

7089465[/snapback]

 

 

Hvordan fikser man dette da?

7092592[/snapback]

 

Hm.. det er vel en patch av noe slag, men ikke bra. Har du prøvd å minske antallet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...