Gå til innhold

Telenor og Nokias pilotprogram


Dre_C

Anbefalte innlegg

Jeg fikk i dag en mail fra telefon om at jeg var trukket ut til å delta i Telenor og Nokias pilotprogram.

 

Slik jeg har forstått det så får jeg tilsendt en Nokia N73 og skal bruke den tilå teste noen tjenester. Som takk for hjelpen skal jeg få telefonen til odel og eie.

 

Noen andre som har hørt noe om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk i dag en mail fra telefon om at jeg var trukket ut til å delta i Telenor og Nokias pilotprogram.

 

Slik jeg har forstått det så får jeg tilsendt en Nokia N73 og skal bruke den tilå teste noen tjenester. Som takk for hjelpen skal jeg få telefonen til odel og eie.

 

Noen andre som har hørt noe om dette?

6899447[/snapback]

Gratulerer, jeg skulle gjerne gått tilbake til telenor for å få en slik telefon...

 

Skulle gjerne vært med jeg og, men ikke f*en om jeg vil ha telenor..

6913243[/snapback]

Ikke så stygg i munnen sin nå...

Lenke til kommentar
Jeg ble også trukket ut!  :!:

men det er noen ting jeg lurer litt på;

 

Får vi et til sim-kort, slik at vi har en "tvilling"? Har N80 fra før, og vil ikke gå over til N73 på heltid  :thumbdown: 

 

Noen av dere andre som har blitt trukket ut som har litt mer peiling på hvordan dette egentlig ska foregå?  :hmm:

6912804[/snapback]

 

 

Tipper neppe at vi "får" et tvillingkort.

 

Jeg har det uansett, slik at jeg står litt friere til å bruke forskjellige telefoner.

 

Kjekt å ha.

Lenke til kommentar
Hadde vert artig å se hvilken aldersgruppe de har trukket flest fra.

 

Jeg var nok både for gammel og for lite interessert i fotball til å blit trukket ut :D

6902529[/snapback]

 

email fra telenor:

"og du er plukket ut med bakgrunn i svarene du ga da du søkte på programmet."

 

Trur ikke det var noe om alder... men mest om hvilken interesse man hadde for mobil og bruk av ny teknologi...

 

 

Jeg ble også trukket ut!  :!:

men det er noen ting jeg lurer litt på;

 

Får vi et til sim-kort, slik at vi har en "tvilling"? Har N80 fra før, og vil ikke gå over til N73 på heltid  :thumbdown: 

 

Noen av dere andre som har blitt trukket ut som har litt mer peiling på hvordan dette egentlig ska foregå?  :hmm:

6912804[/snapback]

 

email fra telenor:

"Pass på at simkortet i den nye mobilen er det samme nummeret som du brukte da du meldte deg på programmet, og at dette er ett Telenorabonnement."

Endret av juhuu
Lenke til kommentar
Hadde vert artig å se hvilken aldersgruppe de har trukket flest fra.

 

Jeg var nok både for gammel og for lite interessert i fotball til å blit trukket ut :D

6902529[/snapback]

 

email fra telenor:

"og du er plukket ut med bakgrunn i svarene du ga da du søkte på programmet."

 

Trur ikke det var noe om alder... men mest om hvilken interesse man hadde for mobil og bruk av ny teknologi...

 

 

Jeg ble også trukket ut!  :!:

men det er noen ting jeg lurer litt på;

 

Får vi et til sim-kort, slik at vi har en "tvilling"? Har N80 fra før, og vil ikke gå over til N73 på heltid  :thumbdown: 

 

Noen av dere andre som har blitt trukket ut som har litt mer peiling på hvordan dette egentlig ska foregå?  :hmm:

6912804[/snapback]

 

email fra telenor:

"Pass på at simkortet i den nye mobilen er det samme nummeret som du brukte da du meldte deg på programmet, og at dette er ett Telenorabonnement."

6915153[/snapback]

 

Så vi må bruke det kortet vi allerede har? :( Må snakke litt med Telenor da... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Så vi må bruke det kortet vi allerede har?  :(  Må snakke litt med Telenor da...  :thumbdown:

6915469[/snapback]

Slik jeg tolker mailen snakkes det ikke om SIM-kortnummer, men telefonnummer (anropsnummer). Tvillingkort vil altså ikke by på problemer. :)

6919220[/snapback]

Tvillingkort burde vel fungere, ja?

 

Er jo såpass dumt å tvinge brukere til å skifte nummer da. ;)

Lenke til kommentar
Noen som har begynt å få sine N73`er?

 

 

Mailen vi fikk sa at vi heldige skulle få den denne uken.....

...vet at vi bare har kommet til mandag, men...

6935138[/snapback]

 

FIkk mail jeg og:) muahahahaha:) hehe

Men hvor lenge varer det pilotprogrammet,det husker jeg ikke...1år?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...