Gå til innhold

Adobe Production Studio Premium


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Final Cut Pro er mer eller mindre det eneste profesjonelle valget til Mac
Avid sin Xpress-serie kjem til OS X...

 

Det er to ting du burde ha nemnt: Dynamic Link og Clip Notes. (Det er bortimot uforståeleg at ein kan skrive ein test av Production Studio utan å nemne Dynamic Link.)

 

Dynamic Link er vel kanskje ein av dei største nyheitane med Production Studio, og gjer samhandling mellom program mykje enklare (om ein har ei kraftig nok maskin). Det ein kan gjere med Dynamic Link er til dømes å flytte klipp mellom Premiere Pro og After Effects utan rendring. Det vil seie at du kan opne eit klipp i AE frå PPro, leggje til effektar, og flytte det attende til PPro utan å rendre ein ny fil som so må importerast.

 

Integrasjon er i det heile det mange framhever som det sterkaste punktet til Adobe. Ein annan ting ein kan gjere er å importere Audition-prosjekt til PPro, og leggje det rett på tidslinja. Treng ein gjere nokon endringar er det (om eg hugser rett og har forstått rett) berre å høgreklikke og velge "Edit original". Då vert Audition opna og ein kan gjere endringane, som so vert oppdatert i PPro med ein gong.

 

Clip Notes er ein funksjon som gjer at kundar (eller andre) mykje enklare kan gje tilbakemeldingar midt i ein redigeringsprosess. Det som vert gjort er at ein lager eit PDF-dokument med vidoeen integrert. Kunden kan sjå videoen i Reader, og om han vil kommentere noko er det berre å pause videoen og skrive det inn. Han lagrer so ei lita fil med kommentarane, som vert sendt attende til den som redigerer. Når denne vert opna i PPro vil han få opp markørar, med kommentaren til kunden, på dei same stadene i tidslinja.

Lenke til kommentar
Det er to ting du burde ha nemnt: Dynamic Link og Clip Notes. (Det er bortimot uforståeleg at ein kan skrive ein test av Production Studio utan å nemne Dynamic Link.)

 

Dynamic Link er vel kanskje ein av dei største nyheitane med Production Studio, og gjer samhandling mellom program mykje enklare (om ein har ei kraftig nok maskin). Det ein kan gjere med Dynamic Link er til dømes å flytte klipp mellom Premiere Pro og After Effects utan rendring. Det vil seie at du kan opne eit klipp i AE frå PPro, leggje til effektar, og flytte det attende til PPro utan å rendre ein ny fil som so må importerast.

 

Integrasjon er i det heile det mange framhever som det sterkaste punktet til Adobe. Ein annan ting ein kan gjere er å importere Audition-prosjekt til PPro, og leggje det rett på tidslinja. Treng ein gjere nokon endringar er det (om eg hugser rett og har forstått rett) berre å høgreklikke og velge "Edit original". Då vert Audition opna og ein kan gjere endringane, som so vert oppdatert i PPro med ein gong.

 

Clip Notes er ein funksjon som gjer at kundar (eller andre) mykje enklare kan gje tilbakemeldingar midt i ein redigeringsprosess. Det som vert gjort er at ein lager eit PDF-dokument med vidoeen integrert. Kunden kan sjå videoen i Reader, og om han vil kommentere noko er det berre å pause videoen og skrive det inn. Han lagrer so ei lita fil med kommentarane, som vert sendt attende til den som redigerer. Når denne vert opna i PPro vil han få opp markørar, med kommentaren til kunden, på dei same stadene i tidslinja.

6824342[/snapback]

 

Jeg har nok ikke brukt begrepet dynamic link nei, men har absolutt kommentert saken. Skal redigere det snart jeg får tid :)

Lenke til kommentar

Hva var fullstendig spec på maskinen som ble brukt i testingen?

Og hva bør en i realiteten ha av hardware for å oppleve hele pakken som "responsiv"?

(med et realistisk forhold økonomi, la oss si under 20000)

 

Jeg antar minne og cpu er de mest kritiske komponentene, men ting som f.eks. HD, bør den være mer enn 7200 rpm? hvilket skjermkort bør en ha for at openGL preview rendering skal fungere ok i aftereffects? endel slike spørsmål er vel aktuelle med tanke på hva slags hardware man skal plukke ut til en medieproduksjonspc.

Lenke til kommentar
Hva var fullstendig spec på maskinen som ble brukt i testingen?

Og hva bør en i realiteten ha av hardware for å oppleve hele pakken som "responsiv"?

(med et realistisk forhold økonomi, la oss si under 20000)

 

Jeg antar minne og cpu er de mest kritiske komponentene, men ting som f.eks. HD, bør den være mer enn 7200 rpm? hvilket skjermkort bør en ha for at openGL preview rendering skal fungere ok i aftereffects? endel slike spørsmål er vel aktuelle med tanke på hva slags hardware man skal plukke ut til en medieproduksjonspc.

6842472[/snapback]

 

En Intel Core 2 Duo E6600 maskin med 2/4GB minne vil være himmel for deg..

Lenke til kommentar
Jeg antar minne og cpu er de mest kritiske komponentene, men ting som f.eks. HD, bør den være mer enn 7200 rpm?
Skal ein jobbe med video vert det som oftast anbefalt å ha ein HDD med minst 7200rpm ja.
hvilket skjermkort bør en ha for at openGL preview rendering skal fungere ok i aftereffects?
Her finn du Adobe si liste over støtta kort:

http://www.adobe.com/products/aftereffects/opengl.html

Lenke til kommentar

takk for tips! så for meg noe rundt det..

så lenge man kan holde seg på "konsument"-komponenter er jeg fornøyd. 4gb ram er kanskje største utgiftsposten...

for all del, det funker vel neppe dårligere med Xeon prosessorer og alt det der. poenget er å finne noe som fungerer tilfredstillende responsivt.

- AE-rendering kan uansett aldri gå fort nok ;-)

Lenke til kommentar
Jeg kjører AMD X2 4400+ og 2 gb ram... Fungerer veldig bra, på alle programmene. Hvis man ønsker litt større hastighet i AE og har dobbelkjerne kan jo dette være en titt.

 

Vil bare si at After Effetcs er et utrooolig kraftig og velutviklet program, som lar deg gjøre alt.

6844271[/snapback]

 

AE er hverken "utrooolig kraftig" eller "velutviklet", til det har programmet alt for mye mangler. AE er relativt ok for nybegynnere og kjappe jobber hvor kravene er lave. Skal man lage en god composite, så er en tung nodebasert suite som Combustion eller Fusion nødvendig. Fusion troner forøvrig som konge på composite haugen. Fusion banker selv hardwaresystemer som Flame og Flint veggimellom, og kan omtrent måle seg med Inferno i kvalitet, men har heldigvis ikke en så infernalsk pris som flaggskipet fra Autodesk.

Endret av spiffers
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...