Gå til innhold

blir automatisk sendt til Samfunn-forumet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skriver inn diskusjon.no i internettleseren har jeg alltid kommet til Mobil og PDA. Men nå kommer jeg til Samfunn forumet. Hva har skjedd? Jeg vil til Mobil og PDA, ikke Samfunn!

Takker for svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Samme her.

Når jeg klikker på "Forum"(se bilde) så kommer samfunn-kategorien ferdig "åpnet".

-------->

Endret av _Scotty_
Skrevet
Når jeg skriver inn diskusjon.no i internettleseren har jeg alltid kommet til Mobil og PDA. Men nå kommer jeg til Samfunn forumet. Hva har skjedd? Jeg vil til Mobil og PDA, ikke Samfunn!

Takker for svar ;)

6785090[/snapback]

Hvis du har gått direkte inn på www.diskusjon.no så har du fått opp ingen kategorier åpnet som standard. Har du derimot gått inn på www.diskusjon.no?s=amobil.no (evnt forum.amobil.no) så har du fått frem Mobil og PDA kategorien, men det gjør du nå enda. :)

Saken nå er bare at Samfunnskategorien er standardkategori for Diskusjon.no når man ikke går inn på forumet fra et annet nettsted, hvorvidt det forblir slik er ikke avklart enda.

Skrevet

Jeg skriver bare inn diskusjon.no i nettleseren og kommer til Samfunn-kategorien. før har PC-en/diskusjon.no husket at jeg hører til Mobil og PDA og førtmeg dit. Noen ganger har jeg også kommet til ingen kategorier. Men nå kommer jeg til samfunn hele tiden :(

Skrevet

Syntes det er greit at det er slik; i det minste en stund. Da får alle med seg at det har kommet en ny kategori ved navn Samfunn. Ikke alle som er innom siden daglig.

Syntes etter hvert at dere burde gå tilbake til å vise alle kategoriene når man kommer inn.

Skrevet

For nye brukere eller besøkende så er det litt teit å havne rett i "Samfunn", det første man burde komme til når man skriver diskusjon.no er vel "Retningslinjer"? ;)

• 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...