Gå til innhold

Sniktitt på Perimeter: Emperor's Testament (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Erfarne Perimeter-spillere (begge to)

 

Hehe, den var ikke dum nei, forteller vel egentlig hvor tilgjengelig seriens første spill egentlig var.

 

Tror det var dette strategispillet jeg spillet for en del år siden. Var vel og merke en demo som var funnet på nette, men problemet var at den var på russisk så jeg skjønte ingen ting av hva jeg skulle gjøre og ga opp hele spillet.

 

Tviler på at dette spillet finner veien til min samling, men det er vel fordi jeg og strategi ikke er beste venner :)

Lenke til kommentar

Heh, slapp å rekke opp hånda på denne, har faktisk spilt det. Perimeter er et nokså annerledes strategispill, og bør prøves av alle som er lei standard RTS. Men man må være glad i defensiv strategi. Her går det mye ut på å forsterke stillingen sin, og store batteri med turrets er et must når man utvider til nye områder (planerer og setter opp nye strømstasjoner, fienden tiltrekkes enormt av strøm..).

 

For meg var Perimeter en vinner, gi det en sjanse om du får tak i det! Og for de som er medlem av metaboli, finnes det i essential-samlingen der, tror jeg.

Lenke til kommentar
For meg var Perimeter en vinner, gi det en sjanse om du får tak i det!
Tiltredes. Det beste spillet jeg har brukt penger på per krone, og det kunne kostet adskillig mer enn de 38,- pengene jeg betalte til Play.com og fortsatt hatt den tittelen. Litt uvant, noe som sikkert kunne skremme bort både hardcore RTS-fans og de som ikke spiller så mye, men absolutt et spill verdt å legge litt innsats i.
Lenke til kommentar
Perimeter er et nokså annerledes strategispill, og bør prøves av alle som er lei standard RTS. Men man må være glad i defensiv strategi.

6713105[/snapback]

 

Defensiv strategi høres bra ut. Jeg har en tendens til å være litt treg med oppbygging og utsendelse av offensive styrker på slike spill så dette hørtes ut som en vinner. Vi får bare satse på at noen gir det ut og at det ikke havner i uløkka som det første tydeligvis gjorde. Rart det skal være så vanskelig å gi ut et spill overalt, det meste går på engelsk uansett.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...