Gå til innhold

Trenger tips - skal få "grisebank" - LØST


veos

Anbefalte innlegg

Heisann! ;)

 

Vet ikke om dette blir feilpost eller ikke, men da ber jeg en moderator vær så snill å flytte posten, da jeg trenger all den hjelp jeg kan få!

 

Sist lørdag, 12. august var jeg på fest hos en kompis i sentrum av Ålesund. Det kom fler å fler folk, og mer å mer alkohol gikk ned. Etterhvert kom det et par jenter fra motsatt side av byen hvor jeg bor, så jeg og et par kompiser satt ute og røkte og snakket med disse jentene, ettersom vi aldri hadde møtt de før.

 

Den ene jenta, velger å kalle henne Anne her på forumet, begynner å kline med en kompis av meg. Søskenbarnet hennes går bort til kompisen min, drar til han, å sir at Anne har type, å at han skal holde seg langt vekke. Etterhvert kliner Anne med flere av mine kompiser, og står fortsatt på at hun er fri og frank.

 

Anne kommer bort til meg ute og begynner å snakke. Jenta er jo både strøken og kjekk, så hvorfor ikke? Plutslig tar hun rundt meg, kysser meg og smiler. Etter et par minutter gjør hun det samme nok en gang. Søskenbarnet hennes kommer bort til meg, skubber meg bakover så jeg detter, setter seg oppå meg og sier at KJÆRESTEN til Anne kommer til å drepe meg, ettersom jeg klina med dama hannes.

 

Senere på kvelden sitter jeg hjemme og hører på musikk, surfer og slapper av. Det ringer på døra rundt 04:10, og dum som jeg er tenker jeg at det er en kompis eller noe som vil overnatte. I det jeg lukker opp døra blir jeg dratt ut, presset opp mot veggen og slått til. Jeg prøver å gå inn igjen i det jeg får et balltre i ryggen og detter. Når jeg ligger nede på bakken sparker en av de 18-20 år gamle guttene meg i ansiktet. Pappa har da våknet og kommer springende ut, men de klarer å stikke av til fots.

 

Pappa har selvsagt drukket litt alkohol, så jeg ble kjørt på sykehuset av naboen. På sykehuset kunne de fortelle at jeg har knukket kjeven, og at jeg bør ta meg en tur til tannlege. I går, mandag, var jeg på tannlegen og fikk erstattet tennene mine, da to av de var knukket rett av, og en manglet et par biter.

 

Hele søndag ettermiddag og mandag formiddag fikk jeg meldinger fra typen til Anne om at jeg skulle dø, om at jeg kunne møte han i byen hvor han bor, også videre.

Jeg fikk en kompis til å ringe han, siden jeg nesten ikke klarer å prate selv. Typen, som vi forresten kan kalle Tom mente at han ikke hadde noe med de 8 personene som kom hjem på døra mi og overfalte meg, men at han skulle ønske at han var det.

 

Nå for et par timer siden fikk jeg melding med han om at han nok en gang skulle drepe meg og at jeg måtte møte han. Jeg kunne ta med så mange folk jeg bare klarte å finne i lille Ålesund, bare jeg møtte han så han fikk knuse trynet mitt så hardt at jeg ikke klarte å kysse på en stund.

 

Hvertfall.. Hva bør jeg gjøre? Politiet er klar over det som skjedde natt til søndag, men de har ingen bevis eller noe slikt, så de står i grunn fast.

Ålesund er en ufattelig liten by, og jeg møter på han før eller senere uansett, om han ikke oppsøker meg hjemme. Jeg kjenner en god del 'bad boys' jeg også, men nærmere undersøkelser forteller meg bare at vi har et par felles bekjente, men som da støtter han. Glemte forresten å nevne at jeg er 17 og han 16. Altså et år yngre enn meg. I tillegg har han to brødre på henholdsvis 22 og 25, som begge har vært innbladet i et par småkjedelige episoder her i Ålesund.

 

 

Tips, hjelp, kommentarer og ja, alt mulig ønskes.

 

På forhånd takk,

Vegard

 

EDIT: Oppdatering av historien på side 17.

Endret av vegardostrem
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra du har gått til politiet. Det er første skritt. Og fy faen for en drittfitte - unnskyld utrykket - "Anne" var.

 

Vet ikke om det går an å svare på meldingene og møte folket, med politiet i bakgrunnen, slik at de kan ferskes om de prøver seg på noe? Det vil vel også være et indisie (er det ikke det det heter) på at det sannsynligvis var de som slo deg på søndagen.

 

Føler med deg, mann. Enkelte folk skulle bare hatt et nakkeskudd.

 

edit @M-J: what the fuck? Trådstarter har da ikke gjort noe. Hvorfor skal han i det hele tatt risikere å bli involvert i enda mer vold? Hvor er logikken i det?

Endret av bfisk
Lenke til kommentar

Hodedeler: Kjenner vel Henrik Lied du? Eller er jeg på jordet? ;)

 

Hvertfall.. Anmelder jeg det risikerer jeg vel eeeenda mer bråk, men det blir vel til at jeg gjør det, etterhvert.

Skaffer meg noe i morgen som jeg kan forsvare meg med da.. Har vondt nok fra før! ;)

Lenke til kommentar
er da forsatt noe som heter neve mot neve. om ikke en eller flere parter er for feige og bringer andre elementer.

6676635[/snapback]

 

som oftest er det mange mot en... altså neve mot never..

 

hadde alt vært som før så hadde det vært et lite basketak, mann mot mann og ellers hadde det gått i glemmebøtta..

 

det er tross alt ikke han sin skyld at dette har skjedd. Det var jenta som kyssa han, og ikke omvendt..

 

Hadde jeg vært gutten hadde jeg vært sur(skuffa) på kjæresten min, ikke han som hu kyssa..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Lovens lange arm" fortsetter å overraske meg, hvis det er slik at de "ikke får gjort" noe med dette...

 

At slikt skal skje, er jo helt forklastelig!

 

At du har blitt utsatt for det du beskriver her, er ikke annet en tragisk! Man kan mene hva man vil om "Anne", men handligene til de som utførte disse udådene kan ikke skyldes på henne...

 

Personlig synes jeg du bør presse på Politiet, på en eller annen måte..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...