Gå til innhold

Den STORE Fakta Tråden Om Din Character


Anbefalte innlegg

Her kan alle snakke ut om alle mulige ting om sine kjærlige wow figurene og følelsene som er knyttet til disse fantastiske vesnene:

 

Da begynnere jeg med min favoritt:

 

Hun heter RomanticGirl

 

Hei, jeg har en veldig pro character det er en female tauren...ååå så nydelige de er... :love::dribble:

 

Ja men så var det om characteren min:

 

Tauren Female Rogue

(Husker ikke helt, men tror det var rogue eller så var det paladin, den vark god til å snike seg også til å ta mye skade) :yes: Yess Yess, den var rett å slett "Invisible and Deadly", etter ca. en uke nådde jeg lvl 13, og hadde lært meg nye skills. Blant annet Tame Beest og Stelf, mine yndligs skills PRO SHIT!

 

Jeg hadde også skaffet meg guild, bare masse high lvl helt fra lvl 13 til 28 :thumbup:

 

Mitt utsyr er også veldig bra, jeg har 2 grønne items, min dagger og min bukse.

Resten av utsyret er hvitt som også er veldig PRO

 

Men nok om det...

 

Mine proffesions er skinning og balcksmithing..

 

Jeg har nå 23/75 i skinning som jeg syntes er veldig veldig bra får min lvl, ettersom maks er 75. Hva gjør man på lvl 60 når man har 75 skinning, kan man upgdare til Epicks nivået eller er det maks?

 

 

Det var altså min "figur", min kjærlige RomaticGirl, åå du er såå fantastisk.

 

Her er et lite bilde av min kjære:

post-75879-1155062367_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Personlig er jeg fasinert av tanken på en tauren rogue, en stor ku som sniker seg rundt bare fasinerer meg  :love:

6636323[/snapback]

 

Akkurat på samme måte som det fascinerer meg å se en Gnome Warrior stå å tanke Onyxia og Ragnaros... For ikke å snakke om C'Thun :!:

 

Noe som minner meg på hvor teit det er av Blizz å la Blood Elf bli uten Warriorclassen... :hrm:

Endret av Poor Leno
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:!: Fy faen, dette var den beste tråden jeg har lest på lang tid!

 

Veldig så mange humorløse folk det var her forresten, ingen som forstår en spøk.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

hørtes da ganske pro ut, på en måte. jeg har jo selv noen naturfrikaserte "figurer" hjemme hvor treet gror, på en måte, hvis du skjønner hvor jeg vil hen. tauren female har jo ikke "chat" slik som disiplene til josef ropte når de skulle hoppe fra et fjell til et annet.

 

Men tja, alt i alt er jo liksom dette begrepet rundt kraftskjoldet meget "arealt" hvis du skjønner, hvor en som helst kunne kommet seg inn i den SVÆRE FIRKANTEN, Ja.

 

Men... en ting jeg glemte å si var om viseren liksom viste alltid mot 3.45(spesielt om vinteren da skoene våres blir mulifikasert) da ville jo buddhas vakter på en måte skriket ut om at noen epler kan råtne. Men, kode 348 er jo en fengsels kode så ville nok ikke brukt den mot sol systemets hermolium... fordi da kan jo tort og svie.

 

Men dette er bare min teori... :hrm: som ugler i mose.

Endret av Overdox
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...