Gå til innhold

HW-Lan 06: Starcraft / Warcraft 3


Anbefalte innlegg

Starcraft er et godt gammelt spill, men fortsatt veldig populært. Bare se i Korea, det tar helt av! Etter hvert kom også Warcraft 3 på banen og ble raskt et spill en bruker timesvis på.

 

Etter tilbakemelding fra dere brukere, viser det seg at interessen for Starcraft og Warcraft er ennå stor. Det er ikke passé, men høyst i live.

 

Det vi lurer på; er det interesse for compoer i Starcraft og Warcraft 3? Og i såfall, hvem av dem? Kanskje begge?

 

RakaPung

Spill compo crew.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange compoer gjør det vanskelig med sikkelig stream-dekning, jeg ville startet med færre spill siden dette er første gangen noen prøver seg på noe som det dere gjør i Norge. Det er også vanskligere for folk som ser på å få fulgt med på "sitt" spill når det er så mange spill som sendes. Alle compoene skal spilles på et par dager og da blir det tett mellom kampene, bare se på NRK sin ESWC stream, total katastrofe, mye stoff på for liten tid. Dette kunne ha funket hvis man hadde hadd copoer gjennom hele lanet, men dere skal bare ha compoer i et par dager og da tror jeg det blir for liten tid.

 

Jeg mener man ikke kommer til å få noen god dekning av lanets konkuranser hvis man har for mange, rett og slett. Kvalitet framfor kvantitet, i Norge er det forresten et ekstremt flertall av fps spillere i forhold til rts spillere. (Både spillere og "fans")

 

(postet dette på bf.no sitt hw-forum også)

Lenke til kommentar

Gode poenger over hele linja.

Uansett er det opp til NRK hva dem ønsker å dekke...så vi minner på kvalitet/kvantitet. Dersom det er interesse blandt deltakerne er vi åpne for noe annet enn FPS og. Skal sikkert klare å finne noen fine premier her og......vi har litt til i "godis-posen" for gamere.

Det også uten at det går på bekostning av overklokkinng eller andre konkurranser.

Lenke til kommentar

Nå vil jeg bare si at det fiiiiiiint går ann å kjøre igang en compo i enten SC eller WC3 uten at man trenger å streame den av den grunn. Ingen nevner streaming i første posten etter det jeg kan se... Og hvis det blir mulighet for premier, tror jeg det er mulig å samle noen spillere :)

 

Det virker forresten som om det er mer aktivitet rundt WC3 enn SC her i norden (rett meg if I'm wrong). Derfor faller min stemme på WC3, selv om det hadde vært moro å høre "GG!! xD" fra artige kommentatorer á det de har i Korea :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Nå vil jeg bare si at det fiiiiiiint går ann å kjøre igang en compo i enten SC eller WC3 uten at man trenger å streame den av den grunn. Ingen nevner streaming i første posten etter det jeg kan se... Og hvis det blir mulighet for premier, tror jeg det er mulig å samle noen spillere :)

 

Det virker forresten som om det er mer aktivitet rundt WC3 enn SC her i norden (rett meg if I'm wrong). Derfor faller min stemme på WC3, selv om det hadde vært moro å høre "GG!! xD" fra artige kommentatorer á det de har i Korea :p

6631968[/snapback]

 

Hvem sier at de ikke sier "DJIII DJII" til WC3 også? :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Betyr dette at det blir WC3 TFT compo? Hadde vært utrolig kjekt å få vite :) Om det er uoffisielt eller ikke tror jeg ikke betyr så mye for folk flest, det som betyr noe er om det blir premier. Vil være flere som blir med da for å prøve lykken :)

Endret av Imho
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...