Gå til innhold

[sett inn navnet på bruker] fyller året i dag


Even.

Anbefalte innlegg

I stedet for at noen skal lage en egen tråd for hver gang en moderator eller en annen bruker fyller året så kan vi ha en egen tråd for dette.

 

 

Så gratuler i vei...

 

Moderator-edit:

 

Regler for denne tråden:

 

1. Man kan kun gratulere noen på den dagen de har bursdag

2. Man skal ikke poste en masse innlegg med når man selv i fremtiden har bursdag

 

Enkle regler som gjør denne tråden litt mer interessant og mindre spammete. Takk for deres oppmerksomhet.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ArachnO(23), RulleRimfrost(31), legordan(24), zn00ker(21), Jankee(29), kvitrafn(20), MrJavalava(25), Sir Spiff(21), koff1(22), CorLeX(8), Ghost Tulsa(25), blindgod(21), FredrikHansen(12), -=nibbler=-(26), muon(20), s0pel(16), Kim64(18), LorIeNz(16), Bendixn(15), eilertsen(17) Fyller året i dag! Gratulerer ;)

Lenke til kommentar

Skal denne tråden fungere kan vi ikke ha en masse folk som poster når de har bursdag. Så ikke skriv "Jeg har bursdag XX.XX. Det er unødvendig, off-topic og ikke minst svært dumt for den videre eksistensen av tråden.

 

Jeg tillater å redigere litt i første post og fjerner de innleggene som ikke følger disse regler og topic. Så håper jeg at dere OT-folk greier å forholde dere til dette.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...