Gå til innhold

Shaman og Paladin, Burning Crusade


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja det var jo rettferdig. :ermm:  Alliance får shaman som er IMBA og Horde for Paladin som ikke på langt nær er like bra. Det er jo ikke et retferdig bytte.

6532415[/snapback]

Hvis du ser på det på den måten, så må du vel også synes at da blir begge lagene bare "jevnet" ut og blir like gode da vel? Og du syns ikke det er bra?

 

Selv mener jeg at det kan bli "spennende" :)

Lenke til kommentar
Og som en del folk på wow-europe sier: hvem vil ha med shamans i raids nå?

 

Jeg, jeg liker windfury, totems osv.

 

Vil pala blessings og shammy totems og buffs stacke? Isåfall bli jo dette bare en syk buff i instances end-game?

 

EDIT: Til dem som ikke har merket det ennå er det faktisk en spøk.

Endret av genetex
Lenke til kommentar
Ja det var jo rettferdig. :ermm Alliance får shaman som er IMBA og Horde for Paladin som ikke på langt nær er like bra. Det er jo ikke et retferdig bytte.

 

Din kjøttpuck. Det er omvendt! Hvertfall for endgame :)

 

blir nok en dranei shaman.  :D

er litt greit med tanke på instancer osv med tanke på alle buffsa.

 

Hehe tviler på at slike shamans blir noe særlig aktuelle før om lenge, ettersom man må lvl'e en shaman til 60 - så få gear til å raide med ;)

 

Men som horde er dette en godmelding :) En pally i raidet vil jo gjøre horde til easymode 2K :w00t:

Lenke til kommentar
Ja det var jo rettferdig. :ermm Alliance får shaman som er IMBA og Horde for Paladin som ikke på langt nær er like bra. Det er jo ikke et retferdig bytte.

 

Din kjøttpuck. Det er omvendt! Hvertfall for endgame :)

 

blir nok en dranei shaman.  :D

er litt greit med tanke på instancer osv med tanke på alle buffsa.

 

Hehe tviler på at slike shamans blir noe særlig aktuelle før om lenge, ettersom man må lvl'e en shaman til 60 - så få gear til å raide med ;)

 

Men som horde er dette en godmelding :) En pally i raidet vil jo gjøre horde til easymode 2K :w00t:

6532620[/snapback]

Sorry er fersk i gamet men du for jo samme resultat bare omvendt. Eller?
Lenke til kommentar

Blizzard er helt på jordet. Den verste idéen ever - sannsynligvis samme dritten av en developer som fant opp Meeting Stones, 1.12 Silithus PvP og Dishonorable Kills. Makan til talentløse, blinde, tafatte, idiotiske, spilldrepende, "lore-løse" og ignorerende developers skal man lete lenge etter. De fortjener rett og slett en smekk på pungen.

 

For et par måneder siden starter debatten om at Alliance har fordel i PvE i forhold til Horde - noe som stemmer. Så kommer altså Blizzard opp med denne idiotiske løsningen. Nei, det er nesten som jeg ser mitt favorittspill bli ødelagt.

 

These key figures used a captured Naaru, one of the ethereal beings that infused the Draenei with "the Light"--the Warcraft universe's version of priestly power that infuses priests and paladins--and conducted various magical experiments on it. As a result, the Blood Elves were able to manipulate the creature's essence so that the fanatical warriors of their own ranks, known as the Blood Knights, were able to wield the same sort of holy power.

Altså. Det er den verste forklaringen jeg noen gang har sett og det faller rett og slett ikke på plass. Dette spillet skuffer bare mer og mer, og ryktene skal ha det til at de originale utviklerene allerede har forlatt Vivendi/Blizzard for flere måneder siden. Jeg tviler ikke et sekund.

 

Edit: Håper noen gir meg en link til en blå post hvor det står blått på svart at det er en spøk.

Endret av Meldarion
Lenke til kommentar

Håpløs løsning egentlig. 4 healer classes er i mine øyne for mange. Når nok Palas begynner å poppe opp på horde siden blir det lite bruk for shamans og druids. Tror mange kommer til å kjøre 4-5 priests og palas og ta med 1 eller 2 druids og shamans for buffs til MT eller windfury dps.

 

Dette var så lett vindt løsning på problemet at de egentlig bare kunne slettet shamans og erstatta dem med paladins.

Endret av 1337Antikatt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...