Gå til innhold

Henter informasjon på nettet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De må ha tilgang til produktene også. Det vil si at importøren må sende dem et eks til testing.

6348042[/snapback]

 

 

Det er bare å ta en rask titt her, http://www.akam.no/artikkel/14978 og så får en oversikt over hvor langt ute på viddene Akam er. Det de skriver om Pentax her samtidig med at de ikke har testet en eneste modell av digitale speilrefleks fra Pentax setter Akam i en smule merkelig lys.

Lenke til kommentar
De må ha tilgang til produktene også. Det vil si at importøren må sende dem et eks til testing.

Har de spurt om test-eksemplar da? Skulle tro det flytter dem fremover i køen dersom det er knapphet på test-eksemplarer...

6350506[/snapback]

Det håper jeg de kan svare oss på nå, siden debatten er startet.

Jeg mener å ha lest et sted, at de har bedt om mange produkter til test, som de ikke har fått. Mulig jeg blander sammen med en annen nettside, eller et blad.

Spørsmål til akams redaksjon: Har dere bedt om å få Pentax (o.a.) til test?

Lenke til kommentar
De må ha tilgang til produktene også. Det vil si at importøren må sende dem et eks til testing.

Har de spurt om test-eksemplar da? Skulle tro det flytter dem fremover i køen dersom det er knapphet på test-eksemplarer...

6350506[/snapback]

Det håper jeg de kan svare oss på nå, siden debatten er startet.

Jeg mener å ha lest et sted, at de har bedt om mange produkter til test, som de ikke har fått. Mulig jeg blander sammen med en annen nettside, eller et blad.

Spørsmål til akams redaksjon: Har dere bedt om å få Pentax (o.a.) til test? Hvis ikke bidrar dere til ensrettingen i markedet, og virker litt "i lommen" på de tre største.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...