Gå til innhold

Utkast til webdesign. Kritikk takk....


Anbefalte innlegg

Hva tror dere om dette førsteutkastet til et design?

 

Forventer å få en del kritikk (er vant til det i denne delen av forumet :roll:), men tar det bare som hjelp og takker for det....

 

Har enda ikke bestemt meg for font på menyen, så lurer på om dere har noen gode forslag til hva som kan brukes.

 

 

Så fyr løs :D

Endret av Kris_the_Ripper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har merket det så var banneret mye bredere en selve innholdet... Hva skal de strekene på sidene og på bunnen forestille? Personlig synes jeg ikke de var noe pene... Bakgrunnen ble litt for mye kanskje. Den trakk liksom oppmerksomheten vekk fra selve innholdet.

Lenke til kommentar

Joda... har jo seff merket det. Er meningen det, syntes det blir så vanlig å ha ting helt sånn "rett", de streken tok jeg der for å få til no litt mer enn bare rette linjer. Er ikke sikkert de får leve, men likte de litt.

 

Noen forslag til hvordan jeg kan lage menyen? Kan gjerne være noe annet enn bare sånn tekst rett frem som jeg har gjort

Lenke til kommentar

Synes ikke du fikk den der slitte "grunge"-looken helt til. Banneret var jo fint, selv om det er breiere enn resten (noe som ser lite profesjonellt ut). Det jeg ikke likte var at du har brukt slike "transparent"-ruter til bakgrunn, kanskje funnet noe litt mer spennende.

 

Bakgrunnsfargen på hovedinnholdet er kanskje litt for brunaktig? Jeg ville enten satt innholdet i bokser eller valgt en lysere farge :) Jeg likte heller ikke de "hårene" på siden av hovedinnholdet.

 

Jeg høres kanskje negativ ut, men det er i så fall ikke meningen :)

Lenke til kommentar

Hehe... er vant til det her :tease:

 

Brunfargen skal ikke bli der, var bare fyllfarge for øyeblikket. Tipper den blir hvit.

 

Er enig i at bakgrunnen kansje er litt kjip, men er ikke så god når det kommer til bakgrunner på websider =/

 

Kom gjerne med tips til bakgrunn jeg kan bruke

Lenke til kommentar
Jeg vil si at headeren var drit fet, men nedover ble siden litt mer kjedelig liksom.

6262087[/snapback]

 

Takker :)

 

Kommer liksom ikke på noe bedre nedover der. Hvis noen har lyst til å hjelpe til å kansje lage litt annerledes så er det bare å si fra så kan jeg legge ut .psd fil

Lenke til kommentar

Som andre har sagt, så synes jeg du burde få siden like bred som banneren (som etter min mening var sweet! :thumbup:).

 

Ellers reagerer jeg litt på rutene, ble litt mye når du hadde de i headingen også. Er desverre lettere å kritisere enn å komme med egne ideer, men det ser ikke så galt ut :) Kantene langs innholds-feltet var egentlig litt kule, synes nå jeg da! :blush:

Lenke til kommentar
Som andre har sagt, så synes jeg du burde få siden like bred som banneren (som etter min mening var sweet! :thumbup:).

 

Ellers reagerer jeg litt på rutene, ble litt mye når du hadde de i headingen også. Er desverre lettere å kritisere enn å komme med egne ideer, men det ser ikke så galt ut :) Kantene langs innholds-feltet var egentlig litt kule, synes nå jeg da! :blush:

6266886[/snapback]

Ja, men har tenkt å kansje flytte menyen ut til venstre der, så det blir like bredt. Hva tror dere om det?

 

Kan sikkert laste opp et nytt bilde senere i dag

 

hva har skjedd med bildet nå?

Har det skjedd noe med det?

 

Syns det ble ganske kjedelig, Den brune greia burde være like bred som selve headern.

Det syntes ikke jeg :p

 

 

Kom gjerne med flere tips/triks.... føler folk her er litt for "flinke" til å komme med negative ting, men ikke fullt så flinke til å komme med gode ideer selv.

Trenger fremdeles en font jeg kan bruke på menyen.

Lenke til kommentar

Å vanskelig er det å få med seg at jeg ikke skal ha den fonten?!?! Alle har kommentert det, selv om jeg skriver at jeg ikke skal ha den, og lurer på om dere har noen tips til hva jeg kan bruke for en font i så fall?

 

Takker for hyggelige kommentarer :)

 

Headeren vil jeg ha i så stor størrelse (kansje litt mindre) fordi jeg liker den sånn selv ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...