Gå til innhold

Sinker på MMS til utlandet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde Telenor hadde avtaler med flere jeg. Mener å huske at jeg har sendt MMS-er fra både T-Mobile og Orange, men fant ikke dem i listen der. Sendt fra USA. Men det kan hende jeg husker feil også da :)

 

Uansett, skammelig at NetCom er så elendige. Så enkelt det er å ringe og sende meldinger i dag så bør det være helt problemfritt å sende MMS fra hvor som helst til hvor som helst i hele verden :)

Lenke til kommentar
Trodde Telenor hadde avtaler med flere jeg. Mener å huske at jeg har sendt MMS-er fra både T-Mobile og Orange, men fant ikke dem i listen der. Sendt fra USA. Men det kan hende jeg husker feil også da :)

 

Uansett, skammelig at NetCom er så elendige. Så enkelt det er å ringe og sende meldinger i dag så bør det være helt problemfritt å sende MMS fra hvor som helst til hvor som helst i hele verden :)

6262023[/snapback]

Det gjelder ikke å sende FRA men TIL!

Lenke til kommentar
Merkelige greier. Jeg har både sendt og mottatt MMS i Kroatia og Serbia uten noe problemer. Har netcom.

6275149[/snapback]

 

Såvidt jeg forstår det så er det et problem hvis du som Netcom-kunde ønsker å sende mms til utlandet når du er i Norge!? Eller har jeg misforstått artikkelen?

Lenke til kommentar
Såvidt jeg forstår det så er det et problem hvis du som Netcom-kunde ønsker å sende mms til utlandet når du er i Norge!? Eller har jeg misforstått artikkelen?

 

der holder jeg med deg for da du er i utlandet så låner du jo nettet til det landet og deres avtaler..

mens da du er i norge gjelder de avtalene som står i linken..

 

(hvis noen skjønte hva jeg mente) :dontgetit:

Lenke til kommentar
Såvidt jeg forstår det så er det et problem hvis du som Netcom-kunde ønsker å sende mms til utlandet når du er i Norge!? Eller har jeg misforstått artikkelen?

 

der holder jeg med deg for da du er i utlandet så låner du jo nettet til det landet og deres avtaler..

mens da du er i norge gjelder de avtalene som står i linken..

 

(hvis noen skjønte hva jeg mente) :dontgetit:

6275348[/snapback]

 

Egentlig skjønte jeg det ikke...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...