Gå til innhold

Webbasert regneark fra Google


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Genialt... Jeg bruker ofte gmailen min i skolesammenheng fordi jeg arbeider mye på skolen og hjemme... Brukt notepadsaken en del, og dette er jo genialt... Slipper å logge inn på,laste opp, laste ned fra kommunikasjonsplattformen på skolen ^^

6255795[/snapback]

Ja det er nok veldig mange skoleelever som vil bruke det på den måten. Vi får vente og se hvor bra det blir.
Lenke til kommentar

Synd Google ikke bruker mer tid på å få "programmene" kompatbible med Opera og Safari. IE og Firefox er ikke akkurat verdens beste nettlesere.

 

Men det ser ut som det er et fint produkt (selv om jeg ikke har prøvd det enda. Gleder meg til å få prøvd det).

Syns det var litt merkelig at Google ikke lanserte en Word/Pages variant først. Det er jo tross alt mye nyttigere og enklere å lage enn ett regneark.

Lenke til kommentar
Synd Google ikke bruker mer tid på å få "programmene" kompatbible med Opera og Safari. IE og Firefox er ikke akkurat verdens beste nettlesere.

 

Men det ser ut som det er et fint produkt (selv om jeg ikke har prøvd det enda. Gleder meg til å få prøvd det).

Syns det var litt merkelig at Google ikke lanserte en Word/Pages variant først. Det er jo tross alt mye nyttigere og enklere å lage enn ett regneark.

6256638[/snapback]

Firefox er jo en bra nettleser da, den er open source og finnes på det fleste os. Ville nok sagt at de to viktigste er Opera og Firefox pga sikkerhet og tilgjengelighet.

 

Men det burde også bruke mer tid på å gjøre programmene kombatible med OSX og Linux også.

 

 

 

Nyskjerrig, om Google gjør noe tilgjengelig for Firefox eller Konqueror, vil det da bli kompatibelt i en nettleser som er basert på den nettleseren? Som F.eks Safari om det blir kompatibelt med Konqueror? Kan jo sjekke ut dette selv når jeg tenker meg om...

Lenke til kommentar

Liker Opera best. Den takler tabbet browsing best.

 

2. Tror til en vis grad nettlesere som er bygget på en annen kan kjøre de samme programmene. Men det kommer ann på hvor mye de er utviklet fra hverandre i ettertid og hvor mange javascript funsjoner/script som støttes/tålkes riktig.

 

Men jeg syns Google burde utvikle tjenestene sine til Safari og Opera også, selv om det koster litt mer. Da er det jo mye større sansynlighet for at tjenesten vil funke i alle nettlesere.

Lenke til kommentar
Synd Google ikke bruker mer tid på å få "programmene" kompatbible med Opera og Safari. IE og Firefox er ikke akkurat verdens beste nettlesere.

 

Men det ser ut som det er et fint produkt (selv om jeg ikke har prøvd det enda. Gleder meg til å få prøvd det).

Syns det var litt merkelig at Google ikke lanserte en Word/Pages variant først. Det er jo tross alt mye nyttigere og enklere å lage enn ett regneark.

6256638[/snapback]

Firefox er jo en bra nettleser da, den er open source og finnes på det fleste os. Ville nok sagt at de to viktigste er Opera og Firefox pga sikkerhet og tilgjengelighet.

 

 

6256739[/snapback]

 

De burde uansett gjort det kompatibelt med flere browsere, firefox er tregt og seigt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...