Gå til innhold

HW-Lan 06: Busser - fra hvilke byer?


Dahl

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Hvis mange nok reiser fra samme område kan vi få satt opp busser til HW-LAN. Hvilke byer/tettsteder er i så fall aktuelle? Vi kan få lagt til en undersøkelse når vi ser hvilke områder som går igjen.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor bry deg? Du skal ikke være med uansett.

6211409[/snapback]

Sheez, det blir garantert noen fra Stavanger som blir å komme...

 

 

 

Ellers stemmer jeg for Tromsø -> Harstad -> Bodø -> Brønnøysund og alle andre byer der det er deltakere. Det blir bare dumt og ha buss fra Bodø, i stedet for Tromsø

Lenke til kommentar
Hei,

 

Hvis mange nok reiser fra samme område kan vi få satt opp busser til HW-LAN. Hvilke byer/tettsteder er i så fall aktuelle? Vi kan få lagt til en undersøkelse når vi ser hvilke områder som går igjen.

6207516[/snapback]

 

vis jeg kan dra, som jeg da håper, så kommer jeg nok fra oslo, så det er deilig at det ikke er så langt

Lenke til kommentar

Ålesund - Bergen - Stavanger - Oslo

Tromsø - Bodø - Trondheim - Lillehammer - Oslo

Kristiansand - Arendal - Larvik - og alle stedene oppover der - Oslo

 

Edit: Med stopp i de litt mindre byene på veien om det skulle være folk derfra også så klart.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Jeg stemmer for buss fra Bergen. Dersom det går buss fra Bergen er det veldig greit for meg å komme da jeg slipper å måtte stresse med tog og annet ludderskap. For meg spiller det heller ingen rolle om bussen kjrer innom flere byer på veien. Jeg kan da bruke tiden på å sove istedetfor.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...