Gå til innhold

Minitest av Sony Ericsson W850i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er galt med å legge inn AF og Wlan a?

6165712[/snapback]

Den har ikke AF siden den er fra W-serien, dette finner du i K-serien. Når det kommer til WLAN er det etter min mening helt overdrevet. Når du i tillegg tenker at denne skal koste 3000 sier det seg selv den ikke har WLAN.

6165971[/snapback]

 

W800, W810 og W900 har autofokus. Det er ingenting i veien for at en W-modell skal ha autofokus.

Lenke til kommentar
W800, W810 og W900 har autofokus. Det er ingenting i veien for at en W-modell skal ha autofokus.

6166189[/snapback]

W800i var bare en kopi av K750i og et prøveforsøk for å se om Walkman ville slå an. Det samme gjelder med W900i som i starten aldri var planlagt som Walkman, men som oppfølgeren til S700i og W550i (og W600i) som på samme måte som W800i var Walkman-utgaver av en annen telefon, nemlig S600i.

 

W810i er den første ordentlige Walkman-telefonen, og grunnen til at den har AF vet jeg ikke. Det som er sikkert er at det slutter det med W810i, etter den vil nemlig AF være forbehold K-serien (de fra P-serien som har kamera vil også sansynligvis være utstyrt med kamera, men det er en annen sak). Videre kan du se at både W810i og W900i mangler linsedeksel. Tar du flagskipet i W-serien dette året, W950i, har den ikke kamera en gang.

 

SE ønsker enkelt og greit å skille musikk og foto.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Synes det er så mye "rart" fra SE om dagen at jeg vurderer å kjøpe K750i som "ny" telefon. Er liksom hverken fugl eller fisk som gjør at jeg liksågodt kan kjøpe en eldre telefon som er bra nok.

 

Det mangler bare "noe" på de nyere.

 

Det er ikke ofte nye telefoner fra SE ikke har fristet, men etter W800i som jeg syntes var interresant kun pga. forbedret mp3 spiller og 512MB medfølgende minnekort(som da var stort nytt), så har ingenting "fenget". K750i står som den siste "gode" telefonen, med W800i som en grei nok sak bare fordi det den hadde var "nytt" da.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
De skal forandre fargen på keypaden, og knappesatsen mht d paden.

:)

6163524[/snapback]

 

Bare de ikke disker opp med en ny Joystick :no:

 

Ellers synes jeg dette ser ut som en super telefon! Perfekt for mitt bruk:)

Har lurt på å kjøpe K800 men tror jeg heller venter på denne, K750i holder nok

litt til.

Lenke til kommentar

Dette var virkelig en "minitest".

Det var vel egentlig bare tastene som ble testet?

 

Merkelig at SE deler telefonene sine ikke bare inn i pris men også bruksområde. Jeg vil at min telefon skal gjøre mest mulig best mulig og vil ikke ofre annen funksjonalitet for å få en bedre mp3-spiller.

Lenke til kommentar
Merkelig at SE deler telefonene sine ikke bare inn i pris men også bruksområde. Jeg vil at min telefon skal gjøre mest mulig best mulig og vil ikke ofre annen funksjonalitet for å få en bedre mp3-spiller.

6166900[/snapback]

Har Nokia AF på noen telefoner foruten N90, N93 og N73? Selv N80 for over 5000 kr mangler AF. :whistle:
Lenke til kommentar

Jeg sjønner ikke hvofor de må skille walkmanserien fra cybershotserien, hvorfor ikke stappe sammen til 1 produkt. Da hadde jeg blitt fornøyd. Det er sikkert greit for de som bare trenger kamera og ikke mp3 og omvendt, men hva med de som vil ha alt i 1!

Lenke til kommentar

Å dele opp i brukerområder og skille produkter gjør at de tjener mer penger. De hadde jo tjent mindre om de solgte 1 telefon som het "SE W1000 Cybershot T800". Men de har nok allerede begynt å "Låne" litt teknologi fra kameradivisjone etter sammenslåingen vil jeg tro.

 

Jeg skulle vi fikk linsene og optikken til Cybershot T serien på mobilene til SE :)

 

Men jeg skjønner ikke hvorfor folk klager på sticka til SE? Den er en av årsakene til at jeg bytta til SE. På min SE630 er den en drøm å jobbe med. En tåpelig knirkete hard arrowpad, er det bedre?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Men jeg skjønner ikke hvorfor folk klager på sticka til SE? Den er en av årsakene til at jeg bytta til SE. På min SE630 er den en drøm å jobbe med. En tåpelig knirkete hard arrowpad, er det bedre?

6171733[/snapback]

Joysticken på K750i har det vært en feil på, som har gjort så denne modellen har gitt SEs joysticker et dårlig rykte. Nyere telefoner fra SE har derimot fått en ny joystick og problemet skal ikke være tilstede på disse modellene. :)
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...