Gå til innhold

Musikk: Blinded By Hate - Demo 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt stilig med piano og strykere på starten, hvis man ser bort ifra den vokalgreia i bakgrunn. Metalcore-delen av låta er helt kurant, men ikke mer. Ikke noe som fenget spesielt, men arbeidet var garvet nok.

 

Slik musikk appellerer ikke til meg, men jeg har forsøkt å være konstruktiv for dèt.

Lenke til kommentar

Liker hardcore elementene i vokalen, og melodien, men lyden i trommene er rett og slett grufull. Generelt er jo lydbildet boss og den mørke vokalen er heller ikke det beste jeg har hørt, blir rett og slett kjedelig. Får dere spilt inn i skikkelig studio med feit lyd generelt, men spesielt i trommene, kuttet death metal vokalen og kun fokusert på hardcore vokalen hadde jeg utent tvil kjøpt en demo, men pga disse litt småkjedelige aspeketene, blir det ikke så bra som det kunne ha blitt, desverre.

Lenke til kommentar

Takk for konstruktiv kritikk. Vi vet allerede at produksjonen ikke er bra og vi ble ikke fornøyde med trommene selv heller. Dette er ikke veldig rart ettersom ingen av oss som var i studioet kunne noe serlig om lyd og denne demoen ble eksperimentert mye med. Håper at vi ved en senere anledning får spillt inn i profft studio slik at lyden blir optimal.

 

Synes må nesten se litt forbi lydkvaliteten og fokusere på musikken istedet. De fleste band starter jo med å spille inn en lavbudsjetts demo :)

 

Kanskje jeg skulle spurt om en vurdering av musikken istedet for en vurdering av demoen og lydkvalitet i sin helhet, så min feil :)

Endret av Øssa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...