Gå til innhold

Storslipp fra Sony Ericsson


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde vært morro å vist om Z710 kommer med bluetooth slik W710 gjør.

W710 er vel SE sin eneste ikke-umts med megapixelkamera og bluetooth i klappformat?

 

hmm, har ikke samsung en telefon på gang som heter Z710? kan gi problemer om folk ikke passer på å oppgi produsent ;)

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

Helt greie mobiler, og SE hoved prioritet er å utvide portefølje (heter det det?)

Og i så måte er denne lanseringen grei, de hadde for lite klappmobiler, og ingen slidere... UIQ kommer det også betydelig flere av etterhvert, endelig begynner de å kunne vokse og utfordre etablerte områder og nisjer.

:)

 

Men jeg savner noe high end, ser ut som om vi må vente til litt senere iår med den.

;)

Lenke til kommentar
Z710 blit på sånn ca størrelse med w330?

6124995[/snapback]

Hææ?

 

Mener du om W710i og Z710i blir på samme størrelse? :dontgetit:

 

Mål står uansett på SEs hjemmesider...

6125130[/snapback]

 

er z710 på samme størrelse med w300?

 

orker ikke å gå på hemmesiden deres, da alltid noen her på forum kan svare meg

Lenke til kommentar
portefølje (heter det det?)

6125428[/snapback]

Ja. :)

 

Så du vil ikke klassifisere w850i som high-end?

6125506[/snapback]

High mid-end. Eneste high-end av de nye i W-serien er W950i. Stemmer ikke at W850i er det nye flagskipet i denne serien.

 

 

Gjør oppmerksom på at det er flere feil i teksten (kommer mer om W710i står feks på flere av modellene) og at bildene er stokket om så W710i har bildet til Z710i og omvendt.

 

 

er z710 på samme størrelse med w300?

6125559[/snapback]

W300i:

Dimensions: 90 x 47 x 24 mm

Weight: 94 gram

Volume: 101.5 cc

 

W710i:

Dimensions: 88 x 48 x 25 mm

Weight: 101 gram

Volume: 105.6 cc

 

(Og til neste gang du lurer, se feks www.newmobile.nl... ;) )

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

hmm, ser ut til at Z710 og W710 er omtrent samme mobilen når det gjelder mesteparten av innmaten. lurer på om det går an å legge inn firmware fra W710 på Z710 og få samme funksjonene ;)

 

liten mangel på autofokus, men Z710 har jaggu meg edge.

samsung eller SE, ser uansett ut til at jeg kommer til å velge en Z710 :p

 

heh, forresten så gir den meg commodore 64 vibber, hvit tekst på blå bakgrunn anyone?

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

Hva skjedde med faktafeil?

 

Om ikke en Razr-klone, så er Z550 ihvertfall en av Sony Ericssons tynneste telefoner til nå.
En av SEs tynneste foldetelefoner, ja. Høyoppløst skjerm har den da heller ikke. :roll:

 

Bildene på til W710i og Z710i er byttet om.

 

Sony Ericssons nye musikkflaggskip
Ikke flagskip, nei. Står fortsatt "Les mer om W710 snart."

 

 

ser ut til at Z710 og W710 er omtrent samme mobilen når det gjelder mesteparten av innmaten. lurer på om det går an å legge inn firmware fra W710 på Z710 og få samme funksjonene

6125640[/snapback]

Skulle nesten tro det. :)
Lenke til kommentar
Noen av disse som bruker det nye grensesnittet til SE, eller må vi vente på K800i?

6125558[/snapback]

K800i har dessverre ikke nye UI, bare små endringer. Hør dette kommer til høsten, så mulig på disse. bmwm3?

 

 

hvem av dem er det som er slider ?

6125606[/snapback]

W850i.

6125617[/snapback]

 

Det er meningen det skal komme nærmere høsten ja.

Får bilder og slikt imorgen, kilden min får disse imorgen, så han ville ikke være bombastisk mht AF på W850 bl.a...

Får se da.

;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...