Gå til innhold

Hardware.no arrangerer LAN og trenger crew!


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Denne tråden har drevet og utviklet seg og nå er det veldig snart avklart. Vi skal arrangere LAN i Oslo i oktober, i høstferien.

 

Vi har planlagt LAN i en hangar og med et firesifret antall deltakere med masse ekstra happenings (stands, foredrag, show, u name it). Vil ikke gi ut så alt for mye mer info enda, men forhåpentligvis kommer mer info denne uken :)

 

Men til dette arrangementet trenger vi crew!

For å være helt korrekt så trenger vi crew innenfor følgende grupper:

 

 

 

ADMIN::CREW

-Styrer organisering/administrering rundt crewet og dems medlemmer.

 

 

SECURITY

-Ansvarlig for sikkerhet under hele arrangementet. Aldersgrensen for crewmedlemmer her er 18 år.

 

 

INFO::SUPPORT

-Tar seg av support til deltakerene, slik at tech crewene ikke blir nedlesset med dette.

 

 

INFO::INFO

-Ansvarlig for informasjon til deltakerene under treffet.

 

 

TECH::PWR

-Elektrikere ol, ansvarlig for strøm under arrangementet.

 

TECH::NET

-Jobber med nettverket og sørger for å holde det operativt under LANet

 

TECH::SRV

-Serverguruer. Sørger for at alt av servere surrer og går som de skal.

-Spillservere, WINS, DHCP, DNS, etc etc

 

EVENT::COMPO

-Tar seg av alt av konkurranser, både PC-messig og live.

 

EVENT::LIVE

-Tar seg av alt av aktiviteter live, her kommer blant annet stands, foredrag og liknende inn. Også Scene.

 

 

 

 

Ledere

Hvert av crewene skal og ha 2 ledere, samt at info og security skal ha 2 gruppeledere. Til disse rollene ønsker vi helst eldre personer med mer erfaring og som dermed har en autoritet :)

 

 

 

 

Er det noen som føler at dette høres interresant ut så send meg en e-post til tor.henning AT hardware.no med følgende info:

 

Navn

Evnt Nick

E-post

Alder

Relevant erfaring

Ønsket crew.

 

Attest for arbeidet kan ordnes med for de crewmedlemmene som blir med.

 

 

Nevner til slutt at 16-års alder er et minimum for crewmedlemmer.

 

Har du eventuelt andre spørsmål kan du enten sende meg en e-post, eller spørre om det her :)

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Agressive: Mer informasjon om LANet vil komme både i forumet og på nettsiden der det passer. Da denne tråden omhandler crew til arrangementet ser jeg ikke grunn til å komme med all slags "crew-unyttig" info her.

 

Vi må jo ha noen overraskelser igjen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Fillern, så feil... Trodde man måtte være 16 for å bli med på LANet, ikke i crewet... (håper jeg så rett da :p )

 

Men dette må jeg komme meg på! Håper jeg kan komme dit i høstferien!

 

EDIT: Yey! 1000 innlegg!

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

LANet skal være åpent for alle som vil ønske å komme.

LANet kommer i stor grad til å rekruttere her fra forumet, og vi håper å kunne bruke forumet til å få ideer, foreta påmeldinger m.m.

Vi håper å ha LAN siden klar 22. mai. (Noen prioriterer jobb og 17. mai og sånn.. :hmm: )

Lenke til kommentar
Bare et lite spørsmål, hvilke crew skal sette opp alt av stoler, bord og ta seg av rydding osv. (tviler ikke på at dette blir delt gjevnt utover, men jeg bare lurer)

6122700[/snapback]

Med mindre noe blir avtalt direkte med et aktuelt crew eller person, vil det være en fellesjobb både før og etter LANet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...