Gå til innhold

Dusør for Vista-feil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden dette tross alt er jobben til utviklerene syns jeg det blir litt unødvendig å måtte gi ut premier for å få folk til å finne feil.

Men kanskje premien fører til litt ekstra motivasjon slik at utviklerne leter litt ekstra godt sånn at det Vista kanskje blir et litt bedre produkt enn tidligere Windows versjoner.

Endret av JonT
Lenke til kommentar
Er testingen åpen for hvem som helst, eller er den kun for spesielle? Ikke at jeg trenger penger så desperat, men er litt nyskjerrig på hvordan det ser ut.

6109932[/snapback]

Den interne konkurransen har som mål å luke ut flest mulig feil før Microsoft gjør klar beta 2 av Windows Vista, men det er bare medlemmer av utviklergruppen som jobber på Windows Vista som får være med.
Lenke til kommentar
jeg har nå testa vista det ser ganske bra ut foreløpig;)

6109902[/snapback]

 

 

Er testingen åpen for hvem som helst, eller er den kun for spesielle? Ikke at jeg trenger penger så desperat, men er litt nyskjerrig på hvordan det ser ut.

6109932[/snapback]

Den interne konkurransen har som mål å luke ut flest mulig feil før Microsoft gjør klar beta 2 av Windows Vista, men det er bare medlemmer av utviklergruppen som jobber på Windows Vista som får være med.

6109952[/snapback]

 

Hvordan fikk du testa det da, Kripos?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Nå blir Bill Gates blakk ...

6116001[/snapback]

Kan du ikke si noe mer saklig enn det, trenger du ikke å si noe. Bill Gates har vært ute å sagt at han ikke ønsker å være verdens rikeste mann.

Lenke til kommentar
Nå blir Bill Gates blakk ...

6116001[/snapback]

Kan du ikke si noe mer saklig enn det, trenger du ikke å si noe. Bill Gates har vært ute å sagt at han ikke ønsker å være verdens rikeste mann.

6116779[/snapback]

Var det så gale da? Var ett forsøk på ett morsomt hint om at der sikkert var flere feil enn det Bill Gates har formue til.

 

Du må være en sånn Microsoftpatriot du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...