Gå til innhold

Tilbake til korstogene i Assassin's Creed (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha sett videoen og lest intervjuet med utvikleren og div andre småsnacks kan jeg ikke si annet enn at dette ser meget bra ut!

 

Greit nok er nesten hele videoen ikke ingame, men man får en generell idé om hva utvikleren sikter etter. Hvis de gjennomfører de små tingene slik vi ser i filmen (f.eks måten kniven kommer i hånden på assassinen gjennom et intrikat system av tannhjul skjult under klærne eller måten kameraet følger knivbladet inn i kroppen og vi ser blodet strømme rundt knivbladet i det den trenger inn i en større blodåre) kommer dette spillet til å selge en PS3 til meg.

 

Andre ting som at man ikke lenger har teksturer som er "flagget" som klatrebare men heller sier at: "Her er en flate! Har den noe som stikker mer enn 10cm ut kan denne "noe" brukes som hånd/fotfeste." Tenk å endelig kunne klatre opp på skap som faktisk har hyller i seg (uten at utvikleren allerede har bestem at alle skap skal være klatrebare) Det blir slutt på å lete etter akkurat de løsningene som utviklerene har bestemt men vi kan heller bruke verdenen på den måten vi vil.

 

Jeg vet dette høres overambisiøst ut, men det er vel lov til å håpe?

 

En siste ting jeg likte var eksempelet når man beveger seg blandt folk. Kommer man borti noen så beveger de seg utifra en ragdoll effekt, ikke en forhåndsbestemt animasjon. Dvs at hvis du løper vil folk bli knuffet hardere enn om du gikk. Og hvis du løper i noe som har større masse/energi enn deg (f.eks en feit kar) vil du bli kastet tilbake eller i bakken...

 

PS: Angående videoen så ser det ut som alt er cgi bortsett fra der han klatrer over brokanten og løper bort til de 2 karene.

Lenke til kommentar
Kan noen please fortelle meg om hvordan jeg kan få sett denne filmen?

har prøvd 3 av mine mediaspillere nu(windows, Jetaudio og movieplayer)

6045213[/snapback]

Det er jo en .mov-fil, så du trenger vel Quicktime eller Quicktime Alternative (som jeg bruker selv).

Lenke til kommentar
Kan noen please fortelle meg om hvordan jeg kan få sett denne filmen?

har prøvd 3 av mine mediaspillere nu(windows, Jetaudio og movieplayer)

6045213[/snapback]

Det er jo en .mov-fil, så du trenger vel Quicktime eller Quicktime Alternative (som jeg bruker selv).

6045278[/snapback]

 

takk prøver den nu:D

 

men kommer denne lekkerbisken av en spill til pc? :dontgetit:

Lenke til kommentar
hvis grafikken på ps3 blir sånn, så kan microsoft og bill gates + x-box 360 dra og suge seg baklengs :tease: . dette er jo nesten som film. Gud gleder meg enda mer til ps3-en kommer ut  ;)

6046234[/snapback]

 

traileren er ikke ingame (garantert) Mulig det er ingame når man ser han komme bakfra og drepe de to vaktene, og hvis det er ingame er ikke grafikken noe bedre enn grafikken til X360...

Lenke til kommentar

Assasins's Creed er et av de mest interessante prosjektene jeg har sett på lenge, sammen med Spore og BioShock. Har store forhåpninger til det ferdige produktet. Strålende eksempel på at god grafikk/fysikk ikke utelukker godt gameplay.

 

Men hva er denne futuristiske tvisten som nevnes så vidt i artikkelen? Høres merkelig ut.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...