TRS Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Vel, går det å binde for eks alt+1 til Battlestance I stancebaren, alt+2 til defensive stance, og alt+3 til zerkerstance? Har kikket litt i keybindings, men vet ikke hva jeg skal se etter (dersom det i det heletatt går). Hadde vert greit om det gikk, ettersom jeg vil aller helst ha hotkey's til disse, og jeg vil nødig omorganisere alle knappene mine (har fulle action bars, ikke spør). Leter i utgangspunktet ikke etter addons til dette (vet for eks at jeg kan gjøre det med Discord).
Sintfisk Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 (endret) Klart det går . Scroll ned til Special Action Buttons under keybindings. For en warrior skal de forskjellige numrene ha disse fuksjonene: Special 1 skal tilsvare Battle Stance. Special 2 skal tilsvare Defensive Stance. Special 3 skal tilsvare Beserker Stance. En annen måte å gjøre det på er å putte de forskjellige stance-ikonene dine/makroene ned i action-barene dine. Edit: overså at du har fulle action-bars. Da ble det andre forslaget mitt en tanke dumt *trøtt* Endret 23. april 2006 av .Brusfisk
TRS Skrevet 23. april 2006 Forfatter Skrevet 23. april 2006 Takker så meget, var akkurat det jeg var ute etter, mye lettere som warrior nå (for min del iallefall)
M@R7!N Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Jepp, holder ikke aa trykke paa de forskjellige stance ikonene Har de bundet til f1, f2 og f3 Funker fett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå