Gå til innhold

Blogg: Tid for hamskifte (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du nevner at du har tatt frem intellekt og åndelighet (intellect & spirit), hva med stamina? Spill wow som du selv ønsker, men en av "hoved"attributtene til warlock er stamina (stamina > spirit). Stamina er viktigere, eller i hvertfall like viktig som intellect. Hvis du lurer på hvorfor, har det med at du kan konvertere liv til mana.

 

Gleder meg til din neste blogg, morsomt lesestoff! :thumbup:

Lenke til kommentar

Takker for positive tilbakemeldinger :)

 

OJodd: Aslan fikk jeg ved hjelp av et skjult oppdrag noen tipset meg om i Westfall.

 

Baltie: Du har naturligvis helt rett, vet ikke hva jeg tenkte på. Feilen er rettet nå.

Endret av EmmJay
Lenke til kommentar

Artikkelen din er artig nok den, men virker likevel litt fjern for meg som både forhenværende rollespiller og nåværende dataspiller.

 

Problemet er bare at det er ingen takk å vente seg som Warlock heller, eller noen av de andre yrkene i World of Warcraft heller. Dette var det som fikk meg til å slutte med spillet.

 

Ingen av handligene man gjør i spillet har noen følger for omverdnen, det er denne statiske spillverdenen som kommer til å være World of Warcrafts akilleshæl.

 

Det at jeg kan løper rundt i månedsvis og utføre oppdrag etter oppdrag uten at dette har noen påvirkning for verden rundt gjør at spillet for meg ble poengløst ganske fort. Ta en titt på hva du oppnår i World of Warcraft og fortell meg at jeg tar feil når jeg sier at poenget med spillet er å anskaffe best mulig utstyr.

Lenke til kommentar

LunarG: Før eg byrjar, so vil eg berre få sagt med ein gong at eg ikkje er noko WoW-fanatiker, spelar det ikkje lenger, men eg reagerte berre litt på noko du sa:

 

Poenget med spelet er kanskje å skaffe best mogeleg utstyr, men det er jo ikkje det som får oss til å spele spelet vel? Grunnen til at vi spelar er vel meistringkjensla, det sosiale, tidsfordrivet. Om vi berre skulle spelt spel som har ei meining og eit poeng, hadde vi vel blitt sitjande igjen med ganske få spel å velge mellom.

 

Kan til dømes ta favorittspelet mitt for tida: God of War. Etter å ha spelt det ein del timar blir eg sitjande igjen med: Kraftige evner. Poenget er?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest medlem-98241
Men hvor fikk du den kyllingen fra?

5843665[/snapback]

Spam en høns med /chicken til den gir deg q, gi den mat, den legger egg, plukk opp egget, grats du har nå ei høne.

 

 

Dette er vel en av de artigste sidene på thott. :)Link.

Lenke til kommentar
(...)

Poenget med spelet er kanskje å skaffe best mogeleg utstyr, men det er jo ikkje det som får oss til å spele spelet vel? Grunnen til at vi spelar er vel meistringkjensla, det sosiale, tidsfordrivet. Om vi berre skulle spelt spel som har ei meining og eit poeng, hadde vi vel blitt sitjande igjen med ganske få spel å velge mellom.

(...)

5871892[/snapback]

 

Så vidt jeg vet må man ha godt utstyr for å få mestringsfølelsen. Nytter ikke gå rundt med dårlig utstyr og bli overkjørt av karakterer mange levler under deg, ha føler du vel ikke at du mestrer noe?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...