Gå til innhold

HTPC: WXP MCE. prosjekt Forsterker style


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SlienX viftene er virkelig bra! Jeg har selv en 80mm som står i PSU'n min + en 120mm på CPU kjøleren. I tillegg har jeg 2x 120mm som skal i kabienttet når det er klart.

 

Men jeg vil anbefale å skru ned hastigheten bittelitt. For du hører en liten durelyd pga all luften som blir flyttet :p ^^ :D

 

 

Jeg har ikke funnet ut hvor mye ned de burde stilles, men etter det jeg har lest, iallefall på 120mm, så skal de ikke ha mindre enn 8V.

 

 

Min erfaring burde tas med en klupe salt, for jeg har "14"dB versjonene. Som betyr at den er mer enn 14dB, men da og flyttet mer enn det som står skrevet hos vendur. Men en lite volt mod tror jeg vil gjøre underverker ;)

Lenke til kommentar

Må være litt forsiktig med å koble vifter direkte på pot meter, ofte så brenner du av pot meteret. Sett på en spenningsregulatror og du kan belaste dem masse mer. Du finner mange poster her om dette tema.

 

Ellers så har du absolutt noe gående her, kan bli skikkelig bra om du legger ned noe arbeid i dette.

 

Ett tips for å få litt mer oversiktilg worklog. Ha to kopier av samme bilde, en som er ca 150*200 for thum og ett i full size. Så gjør slik det står her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=1438424

 

Da blir det ikke så rotete med store og små bilder :thumbup:

 

Skal bli spennende å se hvordan dette blir

Endret av Behydro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...